WHEM Femke, Oss

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afspraak gemaakt. Straatnaam doorgekregen. Toen ik er stond en haar om het huisnummer vroeg kreeg ik een tikkie. Wist meteen al genoeg. Zei dat ik allen contant doe. Maar natuurlijk deed ze dat niet. Meteen omgekeerd.

 
Wanneer je tikkie betaald maar je nog niet aan de deur staat dan blokkeert ze je. En heb je niks meer. Ze woont niet eens in die straat of zelfs de stad niet eens. Heb het al een keer meegemaakt. Ik stond in de straat die ze mij gaf en opeens stuurt ze tikkie. Toen ik die betaald had was ik geblokkeerd. Pas betalen als zij de deur heeft open gemaakt. Cash of tikkie.
 
Gelukkig niet. Was anders 100 euro kwijt. Ik had haar ook kunnen betalen zodra ik binnen stond. En niet in een straat en verder niks. En dan niet meer reageren omdat ik contant wilde. Dan is het al duidelijk dat ze andere bedoelingen had. Of je bent naïef en maakt het over. Maar ik niet.
 
Nee, maar je bent niet opgelicht, wat wellicht wel was gebeurd als je wel betaald had, dus begrijp ik niet waarom het account gesloten is.
Het lijkt me sterk dat SJ een account blokkeert vanwege een tikkie, dus misschien is er nog wat anders aan de hand.
 
Dan is het toch geen vreemd verhaal. Dan zullen er meerdere mensen meldingen hebben gedaan. Waardoor ze besloten hebben dat het niet deugt. Alleen ik was wat nuchter om niks over te maken. Maar andere misschien wel.
 
Misschien dat anderen wel opgelicht zijn en dat daarom het account gesloten is, maar alleen op basis van het sturen van een tikkie lijkt me onwaarschijnlijk, want niet iedere dame, die een tikkie stuurt, is een oplichtster.
Je moet natuurlijk altijd voorzichtig zijn, zoals jij gelukkig ook was.
 
Geld nemen van iemand zonder dienst te leveren of goederen te leveren is oplichting. En dat is strafbaar. Tenzij je het zelf hebt afgesproken en het doneert.
Bij aangifte kunnen ze via haar rekeningnummer achterhalen wie en wat ze is. Maar mensen durven dat niet. Wat begrijpelijk is. Dames vertellen vooraf al alleen met tikkie betalen of beide. Zij deed het pas als je in de straat bent. Zodat je denkt van dat je er toch al bent en graag wilt dat je het dan overmaakt. Maar goed. Het is nu wel duidelijk. Hoop dat wijze mensen het zelfde doen al ik.
Pas als je binnen staat betalen op welke manier dan ook. Niet voor de deur of in de straat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan