Recensie Feline, Amersfoort (vh Floor, House of Dreams) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk denk ik dat ze het meent en dat iedereen die haar heeft mogen bezoeken zichzelf gelukkig mag prijzen.

Zoals ze zelf al aangaf was ze van plan dit werk vaarwel te zeggen omdat ze niet wist wat ze precies wilde, wat ze wel wist was niet dit wereldje, en ik kan haar geen ongelijk geven gezien de grote hoeveelheid gezeik die ze hier over zich heen kreeg.

Blijkbaar heeft ze door hier weg te gaan ergens een balans gevonden tussen dit werk en onderzoeken wat ze dan wel wil in het leven. En dat heeft dr toe geleid dat ze per 1 januari stopt.

Wanneer je bij zulk nieuws de aanname maakt dat ze over x tijd "toch weer zal beginnen" omdat "ze het geld mist"
Raad ik je aan met Joke in gesprek te gaan. Die is net zo kortzichtig over dat soort onderwerpen.
Feit is en blijft dat zij alleen bepaalt of en zo ja wanneer ze opnieuw dit wereldje zou betreden. Daar kunnen en mogen wij alles van vinden.
En als kers op de taart: mocht de hele kleine kans uitkomen dat ze idd weer begint dan zal ze dat gezien de geschiedenis hier iig niet aan de grote klok hangen

Persoonlijk denk ik dat ze het meent en dat iedereen die haar heeft mogen bezoeken zichzelf gelukkig mag prijzen.

Zoals ze zelf al aangaf was ze van plan dit werk vaarwel te zeggen omdat ze niet wist wat ze precies wilde, wat ze wel wist was niet dit wereldje, en ik kan haar geen ongelijk geven gezien de grote hoeveelheid gezeik die ze hier over zich heen kreeg.

Blijkbaar heeft ze door hier weg te gaan ergens een balans gevonden tussen dit werk en onderzoeken wat ze dan wel wil in het leven. En dat heeft dr toe geleid dat ze per 1 januari stopt.

Wanneer je bij zulk nieuws de aanname maakt dat ze over x tijd "toch weer zal beginnen" omdat "ze het geld mist"
Raad ik je aan met Joke in gesprek te gaan. Die is net zo kortzichtig over dat soort onderwerpen.
Feit is en blijft dat zij alleen bepaalt of en zo ja wanneer ze opnieuw dit wereldje zou betreden. Daar kunnen en mogen wij alles van vinden.
En als kers op de taart: mocht de hele kleine kans uitkomen dat ze idd weer begint dan zal ze dat gezien de geschiedenis hier iig niet aan de grote klok hangen
Wat ben jij toch slim @Toffeetoday

Ze stopt niet per 1 januari, maar eind januari. Dit is dan wel niet haar wereldje, maar dat maandje wil ze toch wel even meepikken. Met zulke prijzen snap ik dat wel. En daarom zou het mij dus niet verbazen als dat voorlopig nog wel even doorgaat.

Ze stopt niet per 1 januari, maar eind januari. Dit is dan wel niet haar wereldje, maar dat maandje wil ze toch wel even meepikken. Met zulke prijzen snap ik dat wel. En daarom zou het mij dus niet verbazen als dat voorlopig nog wel even doorgaat.
Haha inderdaad, zogenaamd niet haar wereldje maar heeft wel alles in dit wereldje gedaan voor het geld. Zoals ze ook regelmatig op dit forum stopte en weer terugkwam (aandacht) zal dat in haar functie als dvp niet anders zijn. Aandacht en geld! Daar doen sommige alles voor.

Iedereen die haar heeft mogen bezoeken mag zich gelukkig prijzen? Hoezo dat? Heeft ze een poes van goud? Dit klinkt alsof Johan Cruijf stops met voetballen ofzo.

Haha inderdaad, zogenaamd niet haar wereldje maar heeft wel alles in dit wereldje gedaan voor het geld. Zoals ze ook regelmatig op dit forum stopte en weer terugkwam (aandacht) zal dat in haar functie als dvp niet anders zijn. Aandacht en geld! Daar doen sommige alles voor.

Iedereen die haar heeft mogen bezoeken mag zich gelukkig prijzen? Hoezo dat? Heeft ze een poes van goud? Dit klinkt alsof Johan Cruijf stops met voetballen ofzo.
Ze was vooral een topper op het gebied van openheid op dit forum.
Dat was ongeëvenaard. Die bijdragen van achter de Haagse ramen . Top amusement.

Nooit begrepen waarom meiden zoals zij niet kiezen voor Onlyfans.
Al dan niet gecombineerd met fysieke afspraken.
Als je er goed uit ziet,communicatief bent zoals zij, NL spreekt en redelijk engels, voor heel veel "in" bent en geen dubbelleven hebt, waarom zou je dan nog de deur uit gaan ?

Laten we haar toch met rust laten, ze stopt vanwege een studie en hopelijk vind ze daarna een leuke baan en toekomst.

Voor diegene die haar bezoeken, veel plezier gewenst gezien de recensies is ze het geld meer dan waard.
Precies dat! Leven en laten leven...

En, ja... ik heb haar destijds bezocht... en veel plezier beleefd... kan ik je verzekeren!

Ze heeft me wel eens verteld dat haar grootste probleem mannen zijn die het verschil tussen daten en bezitten niet kennen.
Met de meest idiote en walgelijke voorstellen komen, haar zien als bezit voor een uur etc. etc.

Eigenlijk de reden van veel leuke en mooie vrouwen om te stoppen. Als ze moeten gaan uitleggen waarom ze iemand niet willen onderschijten of meer van dat soort verheffende voorstellen.

Ik gun haar het beste, ze is een leuke en ook lieve vrouw die sexueel gezien gezegend is met niet aflatende lust.
Daar hebben velen van genoten, en ergens is het boek dan uit.
Eind januari dus.
Ga mekaar hier op het forum lekker de maat nemen, dat komt de toch al beroerde sfeer in ieder geval niet ten goede. 😊

Edit: deel zin ontbrak

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan