Je bedoelt Sara, mr zit in de recensie van Farah, Sarah is de spaanse vollere blonde dame.Zoals eerder vermeld heeft Sarah een ongelofelijk lekker lijf. Cowgirl was zalig. Ik hoop haar snel weer te zien. Alleen jammer van de opgespoten lippen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe bedoelt Sara, mr zit in de recensie van Farah, Sarah is de spaanse vollere blonde dame.Zoals eerder vermeld heeft Sarah een ongelofelijk lekker lijf. Cowgirl was zalig. Ik hoop haar snel weer te zien. Alleen jammer van de opgespoten lippen.
Ik heb het aangepast. Ik bedoel Farah.Je bedoelt Sara, mr zit in de recensie van Farah, Sarah is de spaanse vollere blonde dame.
Hoi Vrienden,
Iemand een idee waarom Farah sinds heel kort (een paar dagen) niet meer op de site van Park 118 is te vinden?!
Had me zo verheugd om haar binnenkort eens te bezoeken !
Nou denken jullie misschien "Bel dan even naar Park 118", maar de vraag is natuurlijk: krijg ik dan een oprecht antwoord?
Terwijl, één van jullie wellicht het antwoord weet en/of dat één van jullie weet waar ze naar toe is gegaan/waar ze nu ontvangt.
HEEL GRAAG krijg ik daar een antwoord op !!!
Alvast bedankt !?!!!
Maar je vult in je recensieformulier wel vier sterren in voor tongzoenen? Het is trouwens niet mogelijk dat je extra hebt betaald voor zoenen en pijpen zonder condoom en toch maar €140 hebt moeten betalen voor een uur. Dat is de kale prijs voor een uur. Alleen zoenen kost al €50 extra.Zoenen was fijn, zacht. Geen tong, maar je kunt niet alles hebben.
Dat ligt er een beetje aan wat je zelf aangeeft, bij Farah. Het komt niet uit eigen initiatief, maar als je ze een beetje richting geeft of vertelt wat je lekker vind dan doet ze dat best wel. Niet te overdadig of enthousiast, dat wel. Het blijft beperkt tot het minimum.Maar voorspel bestaat niet, ze gaat recht op de penis af!
Pijpen vind ik echt dat ze heel goed doet, en cowgirl rijden is ze een topper in. Dat doet normaal gesproken voor mij weinig en ik voel dan niet zoveel, maar met Farah is dat wel anders. Ze kan het ook lang volhouden i.t.t. andere dvp's die na een minuutje al beginnen te zuchten dat ze moe worden. Super uitzicht ook!Pijpen zonder was goed, maar een beetje eendimensionaal. Seks was oké, ze houdt van cowgirl, maar het is weer eendimensionaal, zonder echt 'erin te komen'
Hier ben ik het wel volledig mee eens. Ik kwam ook hier om n.a.v. de recensie hierboven van @Steefamsterdam wat aanvullends te schrijven. Ik geloof dat wij allemaal dezelfde ervaring hebben: de seks op zich is hartstikke lekker, maar je voelt een grote 'afstand' tot Farah. Het is niet eens dat ze onvriendelijk is of chagrijning, zeker niet. Maar er zit geen spontaniteit in haar, geen speelsheid of initiatief, geen vrolijkheid. Als je haar iets vraagt of iets zegt zal ze wel antwoord geven, maar ze zal uit zichzelf niet kletsen. En in haar antwoorden hoor je dat het voorgekauwd is; de manier waarop ze praat is heel zakelijk en afgemeten.- het verplichte gekreun waarvan je weet dat het alleen voor de show is. Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen, maar ze is ergens in de verte... Als je op zoek bent naar een prachtige, tengere jongedame, ga ervoor. Als je op zoek bent naar wat meer opbouw, voorspel en het gevoel dat ze eigenlijk 1% geniet van wat er aan de hand is, kijk dan ergens anders....
Dit was profetisch. Farah van Park 118 is dezelfde persoon als Sarah van InaDivina.Ik heb het aangepast. Ik bedoel Farah.
'Braces' staat daar? Farah heeft geen beugel; dat moet verouderde informatie zijn. Ook heeft ze geen 'fake lips' zoals deze site vermeldt.Dit was profetisch. Farah van Park 118 is dezelfde persoon als Sarah van InaDivina.
Sarah ⋆ Ina Divina
inadivina.com
Bij Park 118 is ze veel goedkoper.
Dat is haar zeker! Vooral de groene versie van dat schooluniform komt me bekend voor.Dit was profetisch. Farah van Park 118 is dezelfde persoon als Sarah van InaDivina.
Sarah ⋆ Ina Divina
inadivina.com
Bij Park 118 is ze veel goedkoper.
Zonde. Tot voor kort stond ze veel weken 6 à 7 dagen ingeroosterd en volgens mij zat ze aardig vol met afspraken. De laatste weken is ze veel minder dagen ingeroosterd zie ik.Dat is haar zeker! Vooral de groene versie van dat schooluniform komt me bekend voor.
Ik zie dat er wat meer minder overwegend positieve recensies bij zijn gekomen. Dat is ook wel met reden denk ik. Haar inzet was vroeger gewoon veel beter. Pijpen deed ze een stuk langer en gevarieerder, bijvoorbeeld. En ze deed ook meer haar best het naar de zin te maken. Het is iets dat je helaas meer ziet, dan een dvp na verloop van tijd het enthousiasme verliest en afgestompt raakt. Dan wandel ik weer verder.
Laatst ben ik ook weer eens bij Farah langsgeweest en het was weer ouderwets lekker. Ik kan er toch niet over uit hoe prachtig dat zij is. Oprecht, met afstand de knapste en lekkerste meid waarmee ik ooit geneukt heb. Echt een fantasie die uitkomt. Met haar onder me kwam ik dan ook zéér heftig in haar klaar (met cd).
Jammer dat beffen ook extra bijbetalen is naast het zoenen, anders had ik dat graag eens gedaan. Ik doe dat normaliter niet bij dvp's, maar Farah heeft wel een bijzonder mooi poesje, en altijd geheel glad geschoren.
Hoeveel bijbetalen heb ik niet gevraagd. Het was nogal verwarrend, ik was al onderweg kussend naar beneden en vroeg of ik mocht beffen en ze zei van wel, maar toen ik eenmaal wilde beginnen zei ze dat het wel extra kost. Daarmee was voor mij de kous af, want zoenen kost ook al flink extra.Hoeveel zou je moeten bijbetalen voor beffen, weet je dat ook?
En bijzonder mooi poesje.. lekker schaamlippen?? daar geil ik op
Wordt ze goed nat tijdens beffen en mag je vingers gebruiken ?Ik had toen 50 moeten bijbetalen. Lipjes zie je niet het was een klein poesje met lipjes aan de binnenkant. Het smaakte zeker goed, lekker die Perzische poesengeur. Ik moet elke keer nog aan denken hoe lekker die geur was.
Ok bedankt voor de infoZeker, als je goed doet dan wordt ze wel nat. Ze heeft zeker lekkere Perzische poesje. Vingers heb ik niet echt geprobeerd, wel beetje met vinger er op clitje wrijven. Dat kontje is ook super lekker.
Weet je ook of ze anaal doet?Zeker, als je goed doet dan wordt ze wel nat. Ze heeft zeker lekkere Perzische poesje. Vingers heb ik niet echt geprobeerd, wel beetje met vinger er op clitje wrijven. Dat kontje is ook super lekker.
Toen ik het haar vroeg, zei ze dat ze geen anaal doet. Jammer, want haar kleine kontje vraagt er bijna om.Weet je ook of ze anaal doet?