Recensie Farah, Park 118, Amsterdam 4,53 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Farah werkt dus niet meer. Iemand ervaring met Nora? Helaas staat ze voor morgen (kan alleen vrijdag) niet op rooster, als ze er binnenkort een keer op vrijdag op staat rijd ik er voor naar Amsterdam. Benieuwd of mannen hier al ervaring met Nora hebben. Foto's zijn veelbelovend en hoop op een Farah-achtige ervaring

Farah werkt dus niet meer. Iemand ervaring met Nora? Helaas staat ze voor morgen (kan alleen vrijdag) niet op rooster, als ze er binnenkort een keer op vrijdag op staat rijd ik er voor naar Amsterdam. Benieuwd of mannen hier al ervaring met Nora hebben. Foto's zijn veelbelovend en hoop op een Farah-achtige ervaring
Dit hoort in een topic over Nora, gebruik de zoekfunctie en als dat er niet is gebruik je de rubriek 'wie heeft er ervaring met'.

Ik heb haar een keer op kinky voorbij zien komen. Weet haar naam daar niet meer helaas, en kan hem nu zo ook niet vinden. Heb destijds helaas geen afspraak kunnen maken, kreeg geen reactie. Maar ze zal het ook wel druk hebben

Heren, ik ben vandaag (2025-26-03 rond 18.00) bij Park 118 geweest. Er waren veel dames bij de voorstelronde, zoals al op de website stond aangegeven. Ik was wel verbaast dat er een Farah tussen zat. Het is een jonge vrouw, die atletisch gebouwd is en mooi vol krullend haar (haardos voor 2😀). Ze staat dus niet op de website, maar het lijkt de dame van dit topic te zijn.
Liefhebbers, hou de website van Park 118 in de gaten of waag eens een belletje..

P.S. Ik heb zelf niet voor Farah gekozen. Heb de laatste paar bezoeken een paar slechte ervaringen gehad bij experimenteren met nieuwe dames, dus had zelf geen behoefte om Farah te leren kennen.

Terug
Bovenaan Onderaan