Face riding

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
814
06/10/21
787
13
Weet iemand een dame die lekker agressief/dominant aan face riding/sitting doet bij een man, in de regio Nederlands/Belgisch Limburg maximaal regio Eindhoven.
Natuurlijk het liefste wel een verzorgde dame met een nagenoeg geurloos kutje tussen de 18-45 jaar beetje zoals in deze video's mag nog iets agressiever zelfs:

'69' en 'facesitting' maken toch standaard deel uit van een geile sexdate...
Wat doen jullie dan in bed met een sexy vrouw? En de meeste vrouwen vinden dat geweldig hoor! Spreek van ervaring!

Gewoon op je gezicht komen zitten en zich laten likken doen de meeste dames idd. wel. Maar dames die dat echt dominant of agressief af kunnen dwingen en er echt van genieten zoals in de filmpjes zijn er al een stuk minder, dat zijn dus de dames die ik zoek...

Gewoon op je gezicht komen zitten en zich laten likken doen de meeste dames idd. wel. Maar dames die dat echt dominant of agressief af kunnen dwingen en er echt van genieten zoals in de filmpjes zijn er al een stuk minder, dat zijn dus de dames die ik zoek...
Nu, ja... als je een DVP kent waarmee je al wat 'stoute' dingetjes hebt gedaan... gewoon voorstellen he!
Als jij je (geheime) fantasieën/wensen kenbaar maakt... en zij gaat mee in het spel... Klaar!
Het (eerste) initiatief moet wel van jou komen natuurlijk. Man! Je zal versteld staan! Haha!

Nu, ja... als je een DVP kent waarmee je al wat 'stoute' dingetjes hebt gedaan... gewoon voorstellen he!
Als jij je (geheime) fantasieën/wensen kenbaar maakt... en zij gaat mee in het spel... Klaar!
Het (eerste) initiatief moet wel van jou komen natuurlijk. Man! Je zal versteld staan! Haha!
Ook al is het een dvp waar je nog niet bent geweest en nog geen stoute dingetjes mee hebt gedaan kun je het ook gewoon aangeven hoor. Vragen staat vrij

Oude topickick, maar heeft iemand ervaring met een dame die echt lijkt te genieten van faceriden (hoeft niet zo overdreven als in de filmpjes hierboven, dus zeker ook niet 69, maar gewoon echt je gezicht berijden met haar kut).

Het is namelijk toch echt wel iets anders dan facesitting. Wat ik merk is dat als ik het een normale dvp vraag, dat ze het wel doet, maar dan een beetje halfslachtig of dat ze vragen of ze het goed doen. Juist bij dit soort dingen, is het goed als zij het lekker/leuk vindt, maar dat betekent dus wel dat ze dit ook leuk moet vinden.

Natuurlijk kan ik pech hebben gehad, maar mogelijk heeft iemand een goede ervaring met een dame die dit echt graag doet.

Nu... vragen of ze het goed doet?

Laat haar beginnen met (gewoon) facesitting... en begin met haar te likken... streel haar billen... haar buik... grijp haar borsten... tot je merkt dat ze het lekker vindt.

Dan neem je haar stevig bij haar heupen... steek je tong stevig naar voren... en laat haar je tong 'rijden'! Eens kijken hoe snel zij dan dat ritme overneemt! Haha!

Terug
Bovenaan Onderaan