DVP een orgasme bezorgen The Holy Grail?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Stamgast
276
25/09/22
238
46
Menigeen heeft het er over in zijn berichten: het orgasme van een DVP.

De superlatieven komen niet te kort om het eigen ego te strelen. Jaloersmakennde teksten vliegen de lezer om de oren. Iedere lezer denkt: "dat kan ik ook" en sommigen willen dat ook.

Ik streef er soms ook naar. Maar ook daarbij gaat het eigenlijk om mijn eigen genot. Ik heb een vaste DVP die ik steeds bij elk bezoek klaar bef en in de loop der jaren merk ik dat ze bewust naar die climax toewerkt in tijd dat we met elkaar doorbrengen. Gillend beleefd ze haar hoogtepunt en met knikkende knieën neemt ze een korte pauze voordat ik weer aan de beurt ben. In die pauze geniet ik intens.

Soms gebeurt het bij een DVP per ongeluk en laat ze zich gaan. Ik ken een DVP waarbij ik de 4de persoon was die haar een orgasme bezorgde voor de dag en na mij haar biezen pakte en naar huis ging. Waarschijnlijk was ik op dat moment slachtoffer aangezien ze zichzelf klaar reed, maar wel prettig om er deelgenoot van te zijn en het mee te maken.

Een ander gaf aan geen fan te zijn van beffen en dat ik extra moest betalen. Na het orgasme mocht ik het extra tarief dat ik nog moest voldoen houden en hoefde ik niet af te rekenen voor de extra dienst.

Het bereiken van mijn eigen orgasme is onlosmakelijk verbonden aan het bezoek van de geliefde DVP, maar orgasmes zoals hierboven beschreven geven de bezoeken een gouden randje!

Herkennen jullie dit?

Laatst bewerkt:
Nu... een DVP een orgasme bezorgen is natuurlijk een (geweldige) boost voor je mannelijke ego. Geef ik ook grif toe!

Maar... dat is echt géén doel van het bezoek hoor! Laat staan dat het een 'must' zou zijn... Sterker nog... ik beschouw dat zelfs als iets heel persoonlijks voor haar... Zeker bij betaalsex!

Wil zij dat met mij delen? Mooi! Wil ze uitbundig klaarkomen... en me vooral aanmoedigen om verder te gaan? Geweldig! Maar van mij mag ze net zo goed in stilte persoonlijk genieten (ik merk natuurlijk wel wat er gebeurt...) maar zal dus nooit vragen of -laat staan hoeveel keer- zij klaarkwam! Als zij dat wil delen zal ze dat wel spontaan doen!

En... uiteraard weet ik vooraf wel wat er zal gebeuren bij meerdere occasionele sexpartners! Mooi toch?

Is dus een DVP een orgasme bezorgen... 'The Holy Grail'? Absoluut niet!
Mekaar een lekkere leuke geile tijd bezorgen? Zeker wél!

Uiteraard is het goed voor je ego als ze klaarkomt.

Maar het is ook meer dan dat. Het is voor mij een teken dat ze zich op haar gemak voelt en dat je samen grotere hoogten bereikt. Als die hoogte dan zo groot is dat ze zichzelf gaat afvragen wat 'the fuck' er zojuist is gebeurd, dan heb je samen iets ultiems bereikt.

Dus ja, voor mij The Holy Grail!

Een ander gaf aan geen fan te zijn van beffen en dat ik extra moest betalen. Na het orgasme mocht ik het extra tarief dat ik nog moest voldoen houden en hoefde ik niet af te rekenen voor de extra dienst.

Herkennen jullie dit?
Tot nu toe één dame meegemaakt die om meer geld vroeg toen ik de 69 positie voorstelde. Daar doe ik dus niet aan; graag of niet.

Nu... een DVP een orgasme bezorgen is natuurlijk een (geweldige) boost voor je mannelijke ego. Geef ik ook grif toe!

Maar... dat is echt géén doel van het bezoek hoor! Laat staan dat het een 'must' zou zijn... Sterker nog... ik beschouw dat zelfs als iets heel persoonlijks voor haar... Zeker bij betaalsex!

Wil zij dat met mij delen? Mooi! Wil ze uitbundig klaarkomen... en me vooral aanmoedigen om verder te gaan? Geweldig! Maar van
Mekaar een lekkere leuke geile tijd bezorgen? Zeker wél!
Precies dàt dus. 😋

Ik heb wel een enkele keer meegemaakt dat een DvP zich zo laat gaan. Zijn wel de betere sessies. Maar dat zijn de uitzonderingen waar de klik en het vertrouwen groot genoeg is.

Komt naar mijn gevoel vaker voor dat het overtuigend qgeacteerd wordt, en dan mis je dat moment waar de controle even helemaal weg is. Maar dat is onderdeel van de dienst/het spel.

Heb ook meegemaakt dat een dame overduidelijk de boel faked. Daar knap ik dus echt op af en dan lukt het mij ook niet meer.

Vanuit het oogpunt van een DvP;

Wanneer mijn orgasme een must is voor de wandelaar, en ja sommige willen dit verplicht, dan wijs ik ze af.

Het is nu eenmaal voor een dame wat lastiger om klaar te komen. Bij beffen is dit voor mij mogelijk maar dan moet je echt een ijzeren nek hebben. Dat kan goed 20min duren.

Zoals hierboven al werd aangehaald;
Vooral als ze zich onderdanig opstelt, ontvankelijk is en zich geheel aan jou overgeeft
Dit is voor mij toch echt op basis van vertrouwen en dat duurt bij mij erg lang. Zoals je hier wel merkt, ik ben wat dominanter ingesteld mbt de betaal sex. Mijn vent dan kan knippen met zn vingers en ik zit op mn knietjes met wat lekkers in mn mond.

Daarintegen wil geen orgasme niet zeggen dat ik niet geniet. Ik geniet namelijk wel echt van bijna elke lekkere seks partij. Zowel vaginaal als anaal. Voor mij heeft dat meer waarde dan mijn eigen orgasme.

En ik vind het geiler om een man te laten komen met mijn lichaam en kunsten.

En ik vind het geiler om een man te laten komen met mijn lichaam en kunsten.
Leuk!
Maar... dan heb ik ook al gemerkt... dat je dan -als man- niet klaar komt... zelfs al had je de tijd van je leven... dat meerdere DVP's het daar dus wél moeilijk mee hebben! Alsof zij 'niet goed genoeg zouden zijn om een man te laten komen'...

Ik neem het gewoon voor waar aan. Het heeft weinig zin om te gaan raden of het echt was of niet. Niet elke vrouw komt op dezelfde manier klaar. De ene is juist stil, de ander kronkelt, weer een ander springt in de gordijnen ...

Alleen de dame zelf weet het echt, al heren die beweren het te kunnen zien, dat is wat mij betreft grootspraak. Ja, totaal geen reactie of overacteren valt op, maar alles daar tussenin, dat ga je nooit weten en dat hoeft ook niet.

Kijk, beffen is mijn lust en mijn leven en er is zeker één dame geweest die hier ten overstaan van iedereen verteld heeft dat ze tot grote hoogten is gekomen, dus ik zal er vast wel iets van kunnen, maar zoals @Marco ook zegt: het is absoluut geen doel op zich.

Ook ik ben vooral van het leuk met elkaar hebben. Lol maken en een fijne tijd beleven. Liggen mijn befkunsten de dame niet, dan hoop ik dat ze dat aangeeft en gaan we iets anders leuks doen. No problem.

Bij beffen is dit voor mij mogelijk maar dan moet je echt een ijzeren nek hebben. Dat kan goed 20min duren.
20 minuten, joh, dan ben ikzelf ook pas net opgewarmd. Echt serieus ongelogen, ik kan er makkelijk een uur mee vullen. Nou, dan ben jij het ook wel beu hoor.
Leuk!
Maar... dan heb ik ook al gemerkt... dat je dan -als man- niet klaar komt... zelfs al had je de tijd van je leven... dat meerdere DVP's het daar dus wél moeilijk mee hebben! Alsof zij 'niet goed genoeg zouden zijn om een man te laten komen'...
Ja, inderdaad, die teleurstelling heb ik ook al een paar keer mee mogen maken. Honderd keer zeggen dat ik het echt geweldig vond en zij echt niks verkeerd deed, maar zij dan toch beteuterd blijft, waardoor ik uiteindelijk ook toch weer met een minder gevoel naar buiten stap.

Idd, geen absoluut doel maar wel iets waar ik graag naartoe werk, leuk voor beide en oh zo lekkere sappen, idd lukt niet altijd maar met een vaste Dame en veel vertrouwen komt het op 50/50 neer volgens mij, zelf kom ik ook niet steeds bij een extra ronde maar de stijfheid is er volledig en dan blijft het ontzettend lekker om lekker door te gaan en wisselen voor Orale bevrediging.

De keren dat ik meemaakte dat de dvp klaarkwam, ging het altijd om dames die het werk met veel plezier deden. Altijd hadden deze dames er een baan naast en altijd ontvingen ze een beperkt aantal mannen per dag (max 2 a 3) uit een beperkt gezelschap van de mannen die hen mochten bezoeken (en waar ik dus toe behoor(de)).
Ik geloof dus wel dat het een bepaalde slag dvp is die klaarkomen bij klanten. De 'lopendebandneukers' in ieder geval niet.

De keren dat ik meemaakte dat de dvp klaarkwam, ging het altijd om dames die het werk met veel plezier deden. Altijd hadden deze dames er een baan naast en altijd ontvingen ze een beperkt aantal mannen per dag (max 2 a 3) uit een beperkt gezelschap van de mannen die hen mochten bezoeken (en waar ik dus toe behoor(de)).
Met een beetje geluk ben je de laatste van de dag en wil de dame zelf even de druk van de ketel hebben, zogezegd. Als ze het haarzelf toestaat gaat het tenminste wat soepeler.

Terug
Bovenaan Onderaan