DVP een orgasme bezorgen The Holy Grail?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Stamgast
272
25/09/22
233
46
Menigeen heeft het er over in zijn berichten: het orgasme van een DVP.

De superlatieven komen niet te kort om het eigen ego te strelen. Jaloersmakennde teksten vliegen de lezer om de oren. Iedere lezer denkt: "dat kan ik ook" en sommigen willen dat ook.

Ik streef er soms ook naar. Maar ook daarbij gaat het eigenlijk om mijn eigen genot. Ik heb een vaste DVP die ik steeds klaar bef en in de loop der jaren haalt ze die climax steeds naar voren in tijd dat we met elkaar doorbrengen. Gillend beleefd ze haar hoogtepunt en met knikkende knieën neemt ze een korte pauze voordat ik weer aan de beurt ben. In die pauze geniet ik intens.

Soms gebeurt het bij een DVP per ongeluk en laat ze zich gaan. Ik ken een DVP waarbij ik de 4de persoon was die haar een orgasme bezorgde voor de dag en na mij haar biezen pakte en naar huis ging. Waarschijnlijk was ik op dat moment slachtoffer aangezien ze zichzelf klaar reed, maar wel prettig om er deelgenoot van te zijn en het mee te maken.

Een ander gaf aan geen fan te zijn van beffen en dat ik extra moest betalen. Na het orgasme mocht ik het extra tarief dat ik nog moest voldoen houden en hoefde ik niet af te rekenen voor de extra dienst.

Het bereiken van mijn eigen orgasme is onlosmakelijk verbonden aan het bezoek van de geliefde DVP, maar orgasmes zoals hierboven beschreven geven de bezoeken een gouden randje!

Herkennen jullie dit?

Laatst bewerkt:
Nu... een DVP een orgasme bezorgen is natuurlijk een (geweldige) boost voor je mannelijke ego. Geef ik ook grif toe!

Maar... dat is echt géén doel van het bezoek hoor! Laat staan dat het een 'must' zou zijn... Sterker nog... ik beschouw dat zelfs als iets heel persoonlijks voor haar... Zeker bij betaalsex!

Wil zij dat met mij delen? Mooi! Wil ze uitbundig klaarkomen... en me vooral aanmoedigen om verder te gaan? Geweldig! Maar van mij mag ze net zo goed in stilte persoonlijk genieten (ik merk natuurlijk wel wat er gebeurt...) maar zal dus nooit vragen of -laat staan hoeveel keer- zij klaarkwam! Als zij dat wil delen zal ze dat wel spontaan doen!

En... uiteraard weet ik vooraf wel wat er zal gebeuren bij meerdere occasionele sexpartners! Mooi toch?

Is dus een DVP een orgasme bezorgen... 'The Holy Grail'? Absoluut niet!
Mekaar een lekkere leuke geile tijd bezorgen? Zeker wél!

Terug
Bovenaan Onderaan