Recensie Ewa, Thai massage (Roeselare) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter1985

Newbie
1
18/10/24
0
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100 €
Vorige week bezocht ik de nieuwe massagesalon in Roeselare (Darah Thai) en had een zeer ontspannende ervaring. De salon straalde netheid uit, met een bijzonder goed onderhouden badkamer en massagekamer, wat me meteen op mijn gemak stelde. Hygiëne is hier duidelijk een prioriteit, wat erg prettig was.

De jonge dame die me ontving (Ewa) was vriendelijk en professioneel. Ze zorgde ervoor dat ik me comfortabel voelde en de massage zelf was precies wat ik nodig had. Haar aandacht voor details en haar professionele houding zorgden voor een zeer aangename ervaring. Ik voelde me volledig ontspannen en herboren na de sessie.

Als je op zoek bent naar een plek waar zowel de hygiëne als de service op een hoog niveau staan, kan ik deze salon zeker aanbevelen !!!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben langs geweest bij Ewa. Het was mijn eerste bezoek bij Darah Thai in Roeselare. Ik moet zeggen: propere plek, nieuw gerenoveerd, nette kamers, badkamer gekuist,... De meisjes hebben elk een aparte kamer met hun naambordje op de deur. Best schattig.
Ewa zelf is een mooie verschijning, lekker lijfje, met paar tatoeages (gelukkig niet te veel). Haar tietjes zijn vals, maar ze is strak. Niet de meest ronde kont, beetje plat (klein minpuntje dat). Ze spreekt goed Engels, is vriendelijk. Ik kreeg het gevoel dat ze het zelf wel gezellig vond, haar job.
Ze waste mijn penis, ik werd al direct hard, en ze glimlachte teasend en plaagde me een beetje. Dat gaf een geil sfeertje tussen ons. De massage zelf was braaf en te zacht, maar toen ze aan het erotisch gedeelte begon, bleek dat wel in orde. Ze kietelde mijn ballen terwijl ik op mijn buik lag. Toen ik me omdraaide vroeg ze of ik extra wou, en éénmaal ik bevestigde, pijpte ze me zonder, heel langzaam en heel goed. Ze nam mijn ballen in de mond, en deed echt haar best. Prima pijpertje. Het neuken was klassiek cowgirl, tongzoenen deed ze niet (veel Thaise meisjes echter wel, en soms ook als je wat betere klant wordt). Ik hield het niet zo lang vol (het pijpen had lang en goed geduurd). Nadien maakte ze reclame voor de andere meisjes (ze bevestigde dat Nikita Pinkie uit Dokkeaw is). Ik ga zeker nog veel op bezoek komen hier. Goeie plek.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.635
Leden
35.324
Nieuwste lid
Leylla
Terug
Bovenaan Onderaan