- 3.501
- 03/07/21
- 4.955
Ik wil nog wel eens een weekje naar Dubai, niet voor de dames ( wel leuk om er een te ontmoeten) Maar om even tot rust te komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa dan ergens diep in de woestijn in Marokko... als je écht rust zoekt!Ik wil nog wel eens een weekje naar Dubai, niet voor de dames ( wel leuk om er een te ontmoeten) Maar om even tot rust te komen.
ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde dat ik er aan toe ben om me eens lekker te ontspannen en uitrusten.Ga dan ergens diep in de woestijn in Marokko... als je écht rust zoekt!
Dat is 1300 en 1500 euro. of dollars?Degene die al eerder in Dubai zijn geweest weten dat in heel veel hotels (aparte) bars zijn waar dames te vinden zijn. Sommige hotels vragen, als je geen gast bent, een bedragje voor entree. Natuurlijk kun je ook via websites dames vinden. Gemiddeld was ik voor een paar uur 1300 kwijt en eenmaal voor een hele nacht met een prachtdame (uit Azië) 1500. Neem je de dame mee naar je hotel dan wordt zij bij de receptie ingeschreven, wel zo veilig.
Ik vind Dubai één van de saaiste bestemmingen. Het is allemaal zo artificieel en alles draait om geld.Maar om even tot rust te komen.
tsja.. als je geen geld hebt is het saai daar. Als je wel geld hebt is het geweldig daar.lekker bij die luxe beach clubs hangen lekker eten zwemmen enzz shoppen. Ik vermaak me prima daar.Ik vind Dubai één van de saaiste bestemmingen. Het is allemaal zo artificieel en alles draait om geld.
Haha! Doet me denken aan Qatar!tsja.. als je geen geld hebt is het saai daar. Als je wel geld hebt is het geweldig daar.lekker bij die luxe beach clubs hangen lekker eten zwemmen enzz shoppen. Ik vermaak me prima daar.