Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp de Leuvensesteenweg, vanuit Brussel gezien een paar honderd meter voor het centrum.Wat zijn de prijzen bij deze? Waar ongeveer in Kortenberg?
Volgens mij niet. Toen ik geweest was, heb ik haar gebeft en dat vond ze zo,goed dat de volgende stap direct anaal was;Is anaal extra te betalen?
Zit met dezelfde vraag. Iemand die beide kan vergelijken?Klint interessant. Ik heb ook gezien dat er een andere Spaanse dame is in Kortenberg : Paola. Heeft er iemand al ervaring met beiden gehad. Zo ja: wie raad je aan?
@Bast kan je ons vertellen wat haar tarief is?Ook al 2 keer langs geweest.
Ze is heel vriendelijk. Niet de jongste. Maar dat maakt ze dubbel en dik goed met ervaring.
Ze heeft geweldige pijpkunsten. En ze gaat lekker anaal.
Ze is absoluut geen klok kijker.
We hadden een goede klik.
Ik ga er zeker nog eens langs.
Die heeft ook al een thread (gewoon eventjes zoeken in de zoekbalk):Ik heb ook gezien dat er een andere Spaanse dame is in Kortenberg : Paola
Bedankt. Had ik ook al gezien. Vraag was als je beide dames al een keer hebt bezocht, welke van de twee de beste indruk achterliet.Die heeft ook al een thread (gewoon eventjes zoeken in de zoekbalk):
Recensie - Paola, Kortenberg
Aangename ontvangst, netjes, Lieve aangename dame, pijpt graag, maar ik denk dat ze ouder is dan geschreven. Massage was ook slapjes. Goed voor een keertje, geen herhalingsgevaar.www.girlsreview.nl
Ben ook langsgeweest. Gelijkaardig ervaring. Goed maar geen herhalingsgevaarPaar jaar geleden eva gedaan in kortenberg, beetje mollig, spreekt gebrekkig Engels, lekker pijpbeurt, haar gebeft, geneukt, klaargekomen, en had nog tijd over dus heeft ze nog 15mins of zo aan m'n lul gezogen en ben ik nog eens in haar mondje mogen komen, was wel leuk, maar er zijn betere dames denk ik...
41 jaar is ze zeker niet meer. Ik schat ze eerder 50. Maar voor mij zeker een positieve review. Heel leuke borsten om mee te spelen. Het pijpen is ook super.Is ze veel ouder dan haar foto's laten uitschijnen ?
Fotos kloppen. Vooral degene waar ze ouder op lijktZijn de foto's in haar advertentie nog een beetje recent of zijn deze "uit betere tijden" ?
Op de foto's is het wel het model vrouw waar ik op val …