Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp de Leuvensesteenweg, vanuit Brussel gezien een paar honderd meter voor het centrum.Wat zijn de prijzen bij deze? Waar ongeveer in Kortenberg?
Ben ook langsgeweest. Gelijkaardig ervaring. Goed maar geen herhalingsgevaarPaar jaar geleden eva gedaan in kortenberg, beetje mollig, spreekt gebrekkig Engels, lekker pijpbeurt, haar gebeft, geneukt, klaargekomen, en had nog tijd over dus heeft ze nog 15mins of zo aan m'n lul gezogen en ben ik nog eens in haar mondje mogen komen, was wel leuk, maar er zijn betere dames denk ik...
41 jaar is ze zeker niet meer. Ik schat ze eerder 50. Maar voor mij zeker een positieve review. Heel leuke borsten om mee te spelen. Het pijpen is ook super.Is ze veel ouder dan haar foto's laten uitschijnen ?
Fotos kloppen. Vooral degene waar ze ouder op lijktZijn de foto's in haar advertentie nog een beetje recent of zijn deze "uit betere tijden" ?
Op de foto's is het wel het model vrouw waar ik op val …
De foto's zijn uit betere tijden. Bijna 4 geleden dat ik er nog geweest ben maar toen was ze al molliger dan op de foto's. En deze foto's worden ook al jaren gebruikt.Zijn de foto's in haar advertentie nog een beetje recent of zijn deze "uit betere tijden" ?
Op de foto's is het wel het model vrouw waar ik op val …
Haar laatste advertenties te Kortenberg waren waarheidsgetrouw qua foto's.Eva is nu blijkbaar verhuisd naar Hasselt volgens haar advertenties.
Ik zou graag wel eens willen weten welke van haar foto's nu wel de meest recente is, en vooral, hoe recent is dat dan.
Ze gaat geregeld terug naar Spanje, ik denk dat ze eind deze week terug zal zijn.