Website doet het vandaag wel weer. Helft van de Dames die op de Website vermeld staan werken er niet meer. Mijn Topper Eva in elke geval niet meer. Volgens eigenaar nog op Vakantie. Volgenss mij helaas niet meer de moeite hier langs te gaan...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSamira ..., niet echt een typisch Thaise naam.
Ja ook van mij.Website doet het vandaag wel weer. Helft van de Dames die op de Website vermeld staan werken er niet meer. Mijn Topper Eva in elke geval niet meer. Volgens eigenaar nog op Vakantie. Volgenss mij helaas niet meer de moeite hier langs te gaan...
Eens!! ik vind het al lastig genoeg als er een Thaise dame Pim heetJammer deze ontwikkeling van meer andere nationaliteiten bij de Thaise salons
Vind dit juist prima en leuk voor de afwisseling. Als je nu een massage wil van een andere nationaliteit betaal je een vermogen via privé ontvangst of bij een Massagewereld (en dat is het niet waard want ze kunnen meestal niet masseren daar). Een van mij favo dames in een Thaise salon is een latina.Jammer deze ontwikkeling van meer andere nationaliteiten bij de Thaise salons
Ja precies dat zei ze dus ook bij mij....Je piemel te groot, nou, die Nok heeft alle maten door de jaren heen voorbij zien komen en ze kan alles hebben. (die van mij is 22 cm)
Ze heeft er alleen niet altijd zin in en dat is dom.
Mij wilde ze ook een keer ineens aan andere dame koppelen.
Want die deed speciaal iets zei ze.
Niet op ingegaan en sinds die keer (september) niet meer bij Nok geweest.
Te wispelturig en vraagt steeds extra voor allerlei zaken.
Niet leuk meer maar wel aantrekkelijk wijffie.
klopt gaf dit eerder ook aan. Lijkt of ze een virus hebben. Af en toe werkt de website maar 9 van de 10 keer niet. Krijg je die kleding zooiWat is de website van deze salon? Als je zoekt via Google en op de website klikt kom je terecht bij een kledingverkoop site...
Ola ; Bee; Kim; Nina; Tawan
Welkom bij Farrida MassageVoor al uw massagewensen. Gestrest van Gespannen? Relax bij ons op z'n Thais en kom weer helemaal tot rust. U bent hartelijk welkom in Vlaa...www.kinky.nl
Heb je het zelf wel eens geprobeerd. Hop, zo in de kledingwinkelType bij Google gewoon Farrida Vlaardingen in, dan kom je vanzelf ook website tegen.
Op je telefoon ook, dan zie je telefoonnummer en ook website, erop klikken en hop.
De site is niet actueel en ik vind dat je er eigenlijk niks aan hebt maar vooruit.
Bijzonder dat het jou wel lukt. Als je klikt op website kom je in de kledingwinkelNou, ik weet niet wat jij intypt maar ik kom gewoon op site van Farrida massage Vlaardingen.
Type bij Google zoeken in: Farrida massage Vlaardingen, precies zo.
Wedden dat het dan lukt?
Niet alleen Farrida intypen, alle drie de woorden en dan kom ik gewoon op hun website, waar je weinig aan hebt nogmaals want dames die er zijn staan er niet op en nooit actueel dus.
Gebeld. En ja, volgens hun wel vanaf a.s ZaterdagOp de kinky pagina van Nakhon staat in de advertentie dat vanaf zaterdag Eva weer terug is. Update is van 25 dagen geleden, kan iemand dit al bevestigen?
Nakhon is Rotterdam NoordZo te zien zit Eva nu bij Nakon in Rotterdam-Zuid.
Niet bij Ferrida in Vlaardingen, zoals de titel hier suggereert.
Voorlopig alleen zaterdag en zondag.Zal wel druk worden dan .
Hopen dat haar werktijden ook beter zijn
Werk ze alleen op zaterdag en zondag !!!!Voorlopig alleen zaterdag en zondag.
Klopt.Nakhon is Rotterdam Noord
Ja precies had ik ook..Afgelopen week voor het eerst bij Eva geweest. Na de vele positieve recensies wilde ik haar ook eens uitproberen.
Ik ben gematigd positief. Bij ontvangst zaten er twee dames klaar. De minst aantrekkelijke van de twee bleek Eva te zijn, maar ze was heel blij en enthousiast dat ik er was. Dat was in ieder geval fijn.
Na betaling van 150 naar de kamer, dat was voor inclusief pijpen en sex met condoom.
Het begon met een rustige massage van de rug met af en toe een handje tussen de billen.
Het omdraaien was vrij snel en toen begon ze me te strelen en likken overal.
Op een gegeven moment ging er een condoom om en begon ze me te pijpen. Dat was oké.
Hierna klom ze op me en deden we verschillende standjes. Ze was wel geil en had er zin in, maar ik was niet volledig tot haar aangetrokken. Tussendoor hebben we gezoend. Hierna heeft ze het pijpend afgemaakt, maar voelde ik haar tanden en was het waarschijnlijk wel goed dat ik een condoom om had.
Al met al was ze vriendelijk, geil en deed ze zeker haar best.
Maar ik vond haar niet aantrekkelijk, ze had een buikje en zoenen vond ik mwa mwa.
Voor mij geen herhalingsgevaar ondanks haar inzet, daar lag het echt niet aan.