Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, Eva was niet de oude Mamasan in tijden van Phoe. Zij was zelfs ook niet de oudste van de dames.Is Eva niet de oude mamasan van destijds Phoe Thai ?
HaHa Dus jij kent de vroegere mamasan van PT ook LOLNee, Eva was niet de oude Mamasan in tijden van Phoe. Zij was zelfs ook niet de oudste van de dames.
Ik heb destijds op de vroegere H site mij recensie gegeven. Zij is mij altijd bijgebleven door de prima klik met haar.
Zoals vaak; als er eenmaal een beetje een band is, dan stijgen de mogelijkheden zonder probleem.
Wees aardig voor haar en dan kan je ontdekken dat ze dan tot een beetje "wildere" sex zeker in is.
Ik hoop haar weer te ontmoeten maar ben nog een beetje huiverig door de Corona :-(
Hoe kan je er zelfs om vragen?Iemand toevallig in bezit van het nummer van Eva?
Hoe kan je er zelfs om vragen?
Oh beter, farrida is ook makkelijker aan te rijden ook met parkeren.Eva is nu werkzaam bij Farrida in Vlaardingen. Begreep dat ze hier zelf er blij mee is.
Nok vertelde dat de dames van Nakhon naar Farrida zijn en andersom.
Tegenwoordig tot 17.00 uur. Haar reistijd is er aanzienlijk op vooruit gegaan.Alleen jammer dat Eva maar tot 16.00 uur werkt.....
Reistijd? Lijkt mij slechter voor haar geworden toch. Komt uit RoosendaalTegenwoordig tot 17.00 uur. Haar reistijd is er aanzienlijk op vooruit gegaan.
Klinkt als een aantrekkelijke dame. Ik denk dat ik haar ook eens ga bezoekenN.a.v. de vele recensies en de foto's op kinky een afspraak gemaakt en met hoge verwachtingen naar Vlaardingen vertrokken.
Even zoeken naar de ingang maar die was snel gevonden.
Bij binnenkomst een keuzemenu. Koos voor een uurtje intiem.
Het was er druk met 3 of 4 dames die rond liepen en druk met elkaar waren. en zo uit het niets stond er een glimlachend goeduitziend meisje voor me neus.
"Ga je mee" zei ze. En ik zo enthousiast als een jonge hond erachteraan. In de zeer ruime schone en mooi ingerichte kamer stelde ze zich netjes aan me voor.
Ik gaf aan dat ik ook graag een massage wilde en dat was natuurlijk geen probleem. "Maar eerst gaan we plezier hebben" zei ze.
Nadat alle hygiëne op orde was werd ik op de rand van het bed neergezet en kwam ze voor me staan.
Man wat heeft die meid en paar heerlijk zwoele lippen om te zoenen, terwijl ik handen tekort kwam in haar overal aan te raken vroeg waarom ik voor haar had gekozen. Voor dat lekkere kontje van je.
Daarop werd ik op m'n rug gedirigeerd en draaide ze de kont naar me toe en kreeg ik uitzicht op een lekker staaltje pussysliding. Inmiddels was ik in harde staat van paraatheid en ging het rubbertje erom gelijk gevolgd door haar warme mond. Doordat ik dit zo intens vond kon ik het niet nalaten om licht te kreunen.
Waardoor zei waarschijnlijk dacht dat ik ging schieten en ze gelijk stopte met de woorden "nee nog niet" daarop ging ze reverse cowgirl bovenop m'n jongeheer zitten met een perfect uitzicht op d'r kontje.
Uiteindelijk heb ik het afgemaakt in doggy.
Met oog op de klok was er pas een half uurtje voorbij. Dus op m'n buik en een heerlijke massage gekregen daarbij ook gezellig kletsen over van alles en nog wat.
naderhand weer douchen, 2 kusjes voor onderweg en weer naar buiten..
Waarop ik tot mijn verbazing opmerkte dat ik 80 minuten ben binnen geweest.
Ondanks dat ik nooit 2x naar dezelfde DVP ga heeft Eva toch wel een hoge herhaal factor
Ze is op vakantie/familiebezoek in Thailand. Rond half augustus weer terug....Iemand enig idee waar deze Eva nu te vinden is? Bel al een aantal weken dagelijks maar ze zeggen elke keer dat Eva niet aanwezig is. Of iemand toevallig een ander adresje? Die op z'n minst de zelfde gehalte van service als Eva geeft.