Hallo vrienden, helaas moet ik jullie teleurstellen. Ach, eigenlijk mezelf, als je het goed bekijkt. Ik was helaas niet de gelukkige die tot 20 uur bij de Meesteres der Meesteressen was. Misschien wel goed ook, want ik was donderdag al om 12 uur aan de beurt
Desalniettemin was het geweldig haar weer te zien na zo'n lange tijd.
Het weerzien was hartelijk zoals altijd. Ze zag er geweldig uit en was ook blij mij weer te zien.
Na deze hartelijke begroeting, was het tijd voor wat cadeautjes. Ik had haar een en ander gekocht, dat past bij het gemeenschappelijke dat er tussen ons is en waar we beide erg van genieten.
Zo had ik een mooie officiersjas voor Eva laten maken, haar een goed boek meegenomen, een beeldje van Lillith, door velen gezien als de oervrouw (past dus perfect bij Eva, of is het Eva??
). Naast een fles erg goede single malt, de sterkste poppers die op het moment te krijgen zijn en nog wat kleine dingetjes, een zak vol (in opdracht) volgespoten condooms, was het cadeaufestijn ten einde.
Ik ging liggen, kreeg een glas whisky van Herrin Eva, die zichzelf terugtrok om zich om te kleden. Na ja... omkleden... zo kun je het haast niet noemen. Ik ben erg blij dat ik naast onze gemeenschappelijke liefde ook haar erotische kant heb ontdekt. Serieus mannen, alleen de officiersjas, het zwarte masker, de officierspet en hele geile hoge laarzen... meer had ze niet aan. Ah, behalve een paar zeer opwindende kousen, die ze na een tijdje omhoog trok en dt het plaatje completeerde. Wat zag ze er ontzettend geil uit!!
En mooier nog dan de laatste keer dat ik haar zag. Serieus, jullie zullen het (hebben) ervaren.
De sessie was geil, zoals gewend. De poppers lagen klaar, ze stond naakt voor me, paradeerde. De nieuwe Duitse muziek die ik had gekozen, schalde door de ruimte. Eva genoot, ze keek naar zichzelf in de spiegel, paradeerde, salueerde en ontfermde zich toen over mij. Eerst werd mijn whiskyglas dat inmiddels voor de tweede keer leeg was, gevuld door de Herrin zelf. Alleen niet met whisky (al leek het er wel op). De inhoud van dat glas kreeg ik druppelsgewijs over mijn harde pik. Heerlijk warm was het, super! Ondertussen kwam ze op bed naast me zitten, ik kon haar laarzen aanraken en mocht tot mijn grote verbazing haar grote borsten van dichtbij zien en zelfs... hemel zij dank... aanraken... ik waande me in de hemel. Daarbij hielp dat Herrin Eva me genadeloos beval zo diep mogelijk de sterke poppers te snuiven. Links.... tiefer...tiefer...tiefer... rechts... tiefer...noch viel tiefer.... en links... ik werd door mijn Herrin in een andere wereld versetzt... ik genoot, keek naar haar... haar prachtige lichaam, haar laarzen, haar uniform, haar strenge ogen, haar tong door het masker en daarboven ... condooms in haar hand, die ze opende en in mijn mond liet lopen.... de een na de andere... slikken moest ik... alles!!
De muziek schalde de Duitse teksten in flarden, haar strenge en prachtige verschijning, de verdoving, de condooms, pisse....Himmel auf Erden... en ik er middenin.
En ja, dat ging nog wel even zo door... tot ze me alles gevoerd had, ik daar lag, kletsnat van haar nectar, het zaad, mijn mond vol condooms...nog een keer diep diep diep diep snuiven.... trekken...jetzt!!! Een ontlading.... alsof ik een jaar niet was klaargekomen.
Weer terug op aarde... relaxed op het grote bed. Met wat keukenpapier het ergste wegvegen, zitten, praten.... nog een beetje whisky... genieten, muziek wat zachter.... douchen... daarna nog even kletsen en na een innige omhelzing de trap af, met Herrin Eva vlak achter me, haar handen op mijn schouders... lieve groeten en naar buiten.... Tot gauw Eva.... heel gauw!