"Recensie"
Zoals beloofd de tweede recensie. Ook van vorig jaar. Voor mij de laatste keer voordat Herrin Eva op vakantie ging.
Echt een recensie kan ik niet plaatsen geloof ik, dus ik reageer maar naar aanleiding van mijn laatste avontuur.
Vorige week donderdag was het weer zo ver. Na het nodige contact mocht ik weer richting Antwerpe rijden om mijn geweldige Überherrin te dienen.
Het is toch iedere keer weer een speciaal gevoel. Er naartoe leven, de voorbereiding, de auto, de reis naar Antwerpen, berichten dat ik er ben en dan naar de SS13 lopen.
Het loopje er naartoe is al een belevenis. Allemaal bekende dames die van achter hun raam zwaaien met een blik van herkenning en uitnodigend wenken. Maar nee, dat is niet waar ik voor kom. Misschien wel nooit meer. Ik kom voor Eva!
En ze stond al te wachten, in al haar pracht en schoonheid. Na de gebruikelijke hartelijke begroeting, meteen naar boven. Eva uiteraard nog in haar 'gewone' kloffie (voor zover je dat gewoon kunt noemen
) liep achter me aan. Schoenen uit voordat ik het heiligdom betrad, gevolgd door mijn Herrin.
Ik had me uiteraard op deze ontmoeting voorbereid. Dit keer ook weer de opdracht om condooms te sparen en die in het tasje meegenomen samen met een speaker die ik voor haar mee zou nemen. Want onze gemeenschappelijke muziek doet het erg goed tijdens de sessies
.
Tevens nog een flesje poppers mee en wat ballonnetjes, een fles lekkere whisky en iets waar Herrin Eva erg blij van werd twee cadeautjes. Een beeld van iemand die we beide enorm bewonderen en een sierraad dat haar outfit tijdens onze sessie complementeert én dat ze ook in het dagelijks leven prima kan dragen onder haar kleding.
Uiteraard moest ik het meteen bij haar omdoen. En oh wat was ze zichtbaar blij!
Enfin, ik me uitkleden en liggen, wat relaxend, met een glas whisky en fantaserend over wat er komen zou terwijl Eva zich terug had getrokken om zich om te kleden.
Geloof me in mijn fantasie ging ik ver, maar wat ik zag toen Herrin Eva terugkwam ovetrof alles. Haar uniform was nog geheel in de stijl van onze fetish, de bijbehorende officierspet met insignes, band om en het sierraad tussen, jawel, haar prachtige borsten.
Herrin Eva had dit keer een veel erotischer versie van het uniform gecreëerd. Het jasje open, waar haar borsten uitpuilden en zichbaar waren, haar gezicht bedekt met een anstaanjagend zwart latex masker dat alleen haar prachtige felle ogen liet zien, haar mooie lange haren die onder haar pet uitkwamen, hoge prachtige zwarte laarzen en daarboven.... een heel kort rokje dat zover omhoog getrokken was dat het me vol zicht gaf op haar prachtige geschoren kut.
Ik was inmiddels helemaal relaxed, de muziek van Ramsstein stond hard en iets anders ook al terwijl Herrin Eva in haar super erotische uniform voor me stond te paraderen en salueren.
Wat een immens geile aanblik was dat, ik had het gewoon niet meer, zo geil werd ik.
Al snel werd me het eerste condoom gevoerd. Voordat ze het leegde in mijn mond, stond ze er heel geil mee in haar hand, kijkend in de spiegel, zichzelf daar zo in het machtige uniform het condoom omhoog, haar tong door het masker uitgestoken. Damn, wat geil!
Na het voeren kwam de volgende, terwijl ondertussen mijn pik door haar op sterkte werd gehouden (alsof dat veel moeite kostte
).
Toen stond ze op en pakte een grote kaars die in een hoekje stond te branden. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat me die kaars niet opgevallen was. Maar daar kwam snel verarandering in. Ik moest mijn pik vasthouden,voorhuid naar achteren, eikel omhoog en daar kwamen de golven heet kaarsvet. GEWELDIG! Wat een genot.
Toen de enorme hoeveelheid heet kaarsvet opwas, pakte Herrin Eva het hondevoer bakje en kwam met 1 been op het bed voor me haar kruis dichtbij en piste het bakje vol. Ik had vol zicht op de stralen van haar pis die in het bakje kletterden. Echt, fantastisch.
Vervolgens werd een condoom in de pis gedoopt en daarna telkens in mijn mond. Iedere keer proefde ik van haar goddelijke nectar met daar doorheen de smaak van rubber van het condoom, dat vervolgens weer omgedraaid werd en geleegd in mijn mond. Met het bevel het condoom leeg te zuigen tot de laatste drup.
Iedere keer als er een condoom leeg was, werd het lege exemplaar in mijn mond geduwd. En toen ze op waren, gebeurde er iets heel bijzonders. Herrin Eva greep naar haar kut, haar vingers leken iets te zoeken en ineens kwam er een touwtje uit, waar ze aan trok. Ik schrok me dood.... wat nou, een tampon? Daar ben ik dus echt niet van.
En ja... dat was het dus wel. Ik verstijfde, ze trok met de nodige moeite de enorm uitgezette tampon uit haar kut. En hield hem omhoog. Ik probeerde te zien of er bloed aan zat. Ik was opgelucht, dat leek niet zo te zijn... of toch wel... Maar haar ogen bleven me strak aankijken, ik moest poppers nemen terwijl zij de tampon in de bak met urine doopte en... je raadt het al in mijn open mond drapeerde. Blut und Ehre riep ze, saluerend! Blut und Ehre riep ik en voelde me op dat moment helemaal haar eigendom. Op dat moment werd me duidelijk dat ik met haar verbonden was, voor de eeuwigheid.
Alsof dat niet genoeg was moest ik mijn mond open doen. Met Rammstein op standje max uit de speakers, lag ik daar ik in een rush van haar overmacht en haar uniform, geholpen door flink wat poppers.
Statig paradeerde ze door de ruimte, de condooms en tampon in haar hand. Ze kwam ze voor me staan en gebood mijn benen de spreiden. En zonder pardon, me streng aankijkend gingen de condooms mijn slavenkkut in, gevolgd door de tampon. Jezus, wat vies geil was dat zeg! Ik bestierf het bijna!
Als haar zaadhoer moest mijn slavenkut goed gevuld worden. Zo simpel was dat, volgens Herrin Eva.
Om het af te maken deed ze haar enorme zwarte voorbind dildo voor en stond ze naast me te salueren, terwijl ze aan de grote zwarte pik trok mij bevelend hetzelfde met mijn pik te doen.
Het was een rollercoaster van geilheid die op den duur eindigde toen Herrin Eva een vibrerend apparaat aan haar hand bevestige en mijn pik begon te bewerken. Met effect want toen ik klaarkwam spoot ik zo ongeveer de hele kamer vol.
Deze sessie had ik vooraf nooit kunnen bedenken. Het erotische karakter dat Herrin Eva erin bracht, was ongekend geil en smaakt naar meer, het perverse dat ze erin bracht is iets dat voor mij onmogelijk zou zijn geweest als je het op voorhand had gevraagd, maar ik had het doorstaan. Wat mij betreft wel eenmalig.
De rest van het spel wat top top top. En ik kan niet wachten om haar nog een keer te bezoeken voor 10 december, want dan gaat ze een maand terug naar Duitsland.