Ah, eindelijk kunnen we onze favoriete Herrin Eva opnieuw recenseren en ons wedervaren delen met andere wandelaars. Voor mijn verjaardag heb ik mezelf een prachtig cadeau gedaan met twee hemelse uren bij Herrin Eva om zo het volgende levensjaar vol energie aan te vatten.
Afspraak gevraagd via sms en bevestiging ontvangen, het kriebelt al. En zo toog mopsjen op weg naar Herrin Eva na een veel te lange onthouding sinds het vorige bezoek in Augustus. Gezwind wandel ik het SKW in en nader Haar residentie. Top, Herrin Eva staat er in al Haar glorie en zwaait de deur open, wat een ontvangst, ik voel me vereerd. Maar dan, wanneer ik op een tiental meter van Haar deur ben doet ze teken met Haar hand om te stoppen, te knielen en het laatste eind op handen en knieën af te leggen naar Haar toe. Aiai, niet verwacht, snel kruip ik naar Haar toe met mijn kop naar beneden gericht en hopend dat mijn broek het houdt aan de knieën. Zo naar binnen gekropen en zichtbaar voor alle passanten mag ik Haar begroeten door Haar laarzen hartstochtelijk te kussen.
Mijn kont naar het venster, mijn kop tussen Haar goddelijke laarzen, geiler kan ik niet meer worden denk ik. Maar dan voel ik iets druppelen op mijn achterhoofd, Herrin Eva laat wat van Haar nectar druppelen op mijn achterhoofd en zo op de grond. Ik krijg de opdracht om de vloer schoon en droog te likken, ppff niet verwacht om dat in Haar venster te moeten doen en daarom nog geiler en spannender eigenlijk. Dan draait ze me om, hurkt naast mijn kop neer, duwt mijn kin omhoog en toont me twee mannen die op enkele meters van Haar deur naar binnen staan te kijken, vernederender kan niet en … ik geniet. Dan opdracht om naar de tweede verdieping te gaan met onderweg een ferme klets op mijn grote kont. Boven aangekomen, schoenen uitdoen op de overloop, wachten tot de Herrin me binnenlaat op vier poten en links kruipend de kamer in.
Dit zijn allemaal handelingen die je helemaal in de sfeer brengen en de spanning giert door mijn keel. Mijn duits is normaal OK maar bij Haar, na deze binnenkomst, kom ik maar niet uit mijn duits en schakel ik over op Pfaff duits zowaar haha. Nog volledig gekleed zit ik op mijn knieën voor Haar net op … kruishoogte. Herrin Eva heeft een harnas aan waar Haar borsten perfect in passen en de juiste eer bewijzen en een ultra kort rokje die maar net Haar Heiligdom bedekt. Mijn broek knelt. Ze heet me welkom, wenst me een gelukkige verjaardag en wrijft met Haar handen zacht over mijn broske en gezicht. Ik ben weg van de wereld, zeker als ze het bovenste knoopje van mijn hemd losmaakt, ik moet me inhouden om niet recht te springen en Haar in mijn armen te drukken maar dat kan en mag niet natuurlijk, dus beheers ik me en geniet van Haar aandacht.
Ik mag me verder uitkleden, kledij op de stoel en terug knielen voor de sling waarin Herrin Eva plaats neemt. Tijd voor mijn verjaardagsgeschenk, Herrin Eva opent Haar goddelijke benen die ik bij Haar laarzen mag omhoog houden en ik kan/mag Haar Goddelijkheid aanschouwen, open en bloot op enkele centimeters van mijn mond/neus. Dit is nog eens een geschenk !!! Ik heb het geluk al vele jaren regelmatig Herrin Eva te bezoeken maar dit nog nooit of te nimmer mogen aanschouwen en verdorie het is het iedere kwelling waard geweest. Gebiologeerd staar ik als een kwijlende slaaf naar het genotsplekje bij Herrin Eva, met mijn armen wijd omhoog en zo Haar benen ondersteunend, die ik zo graag zou liefkozen maar dat kan niet natuurlijk. Ik beheers me dan ook voor geen 100 maar 10.000% om zo dit magische moment niet te breken. Kan dit mijn ganse nieuwe levensjaar wel volhouden denk ik. Mijn penis denkt er net zo over en probeert blijkbaar zo hoog te komen om mee te kijken wat natuurlijk niet lukt. Herrin Eva kijkt opzij in de spiegel en ziet mijn lul keihard staan dansen van opwinding en moet er om lachen.
Maar ook magische momenten stoppen op een bepaald moment. Ik moet Haar benen laten zakken, de benen sluiten zich en Herrin Eva stapt uit de sling. Ik mag Haar volgen naar de voorste kamer waar Ze me vakkundig vastzet in de ijzeren troon. Geen kant kan ik op en nog steeds sta ik superhard, en dit zonder hulpmiddelen (als je Herrin Eva niet als hulpmiddel beschouwd tenminste haha). Condoompje om en daar begint Herrin Eva een teasing die ik van mijn leven niet meer vergeten zal. Heel mijn lichaam komt aan de beurt, afwisselend sensueel en speels hard met superveel aandacht voor de genotsplek bij uitstek van mannelijke slaven, mijn penis. Ik weet echt niet waar te kruipen, maar kan dit ook niet natuurlijk omdat ik vast zit maar toch zit ik blijkbaar maar half meer op de stoel door zo hard te krullen van genot. Op dergelijke momenten zie je dat Herrin Eva iemand is die volop geniet als jij zelf geniet. Die blik in Haar ogen straalt gewoon plezier uit, dat maakt Haar zo speciaal voor mij. Ik kan hier nog vele vele vele zinnen schrijven van alle handelingen die ik op de stoel mocht ondergaan, van het plagen van de tepels, klappen op de ballen, blinddoek aan en af, tikjes met de cane, het afwisselend masturberen van deze slaaf, … maar weet gewoon dat het opéénstapeling was van genot voor mij tot ik tegen mijn wil in mijn condoom vol spoot. Te vroeg, ik weet het maar het was onhoudbaar, Herrin Eva liet me los maar mijn penis bleef maar naschokken en pulseren. Na het losmaken moest ik toch even bijkomen en werd ik zowaar emotioneel. Dan zie je wat een prachtvrouw Herrin Eva is, ze neemt je in Haar armen en geniet mee van je intieme momenten. Herrin Eva is ook niet iemand die je dan vlug buiten werkt, zeker niet. Ze sloot me op in de kooi onder het bed. Daar nam Zij plaats op, ritste Haar laarzen uit en liet Haar benen naar beneden bungelen zodat ik Haar voeten kon masseren tussen de tralies door. Intussen keuvelend en napratend. Heerlijk toch.
Iedere keer een feest voor mij. Dit is een waarheidsgetrouw verhaal, natuurlijk met de zienswijze van hoe ik het beleefd heb maar ik kan iedereen die een speciaal iemand en een gelukzalig gevoel zoekt Herrin Eva aanbevelen. Laat enkel af en toe nog een plaatsje voor mij over haha.