WHEM Estelle, O/W-Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had op haar advertentie gereageerd, ze leek mij heel interessant iemand die nogal selectief is in haar afspraken geen lopende band werk, maar ben ondertussen afgekeurd. Te selectief is dus ook niet goed.
Succes aan de anderen.

Had op haar advertentie gereageerd, ze leek mij heel interessant iemand die nogal selectief is in haar afspraken geen lopende band werk, maar ben ondertussen afgekeurd. Te selectief is dus ook niet goed.
Succes aan de anderen.
Hoe ben je dan afgekeurd ? ze wilt met mijn afspreeken deze week, maar ben nog niet zeker of dat ik will (heb een andere in gedachten)

Hoe ben je dan afgekeurd ? ze wilt met mijn afspreeken deze week, maar ben nog niet zeker of dat ik will (heb een andere in gedachten)
Ja afgekeurd, te oud
Kan ik mij iets bij voorstellen
Geen probleem hoor. Ik geef mijn leeftijd altijd door als ik met iemand nieuw afspreek. Zeker als de DVP onder de 40 is. Ik heb ook liever dat de DVP op voorhand afzegt als ze mij misschien te oud vindt, dit is trouwens tot op heden nog nooit gebeurd, altijd hetzelfde antwoord zolang je je netjes gedraagd en mij respecteerd geen probleem behalve nu dus, de eerste keer en toch zal ik dit blijven doen om een eventueel ongemakkelijk moment bij binnenkomst te voorkomen
Ik wens jou een leuke date toe
Veel succes

Succes

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan