Recensie Cleo (roe), Antwerpen, Schippersstraat 45/1 (en 40/3) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
256
16/06/23
508
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Cleo werkte zaterdagavond op 40/3 maar ik heb haar zondagochtend geneukt op 45/1. Harde werker! Ze is 23 jaar en nu twee weken in Antwerpen. Ze is superklein, heerlijk klein lolita poppetje. 155 cm en erg slank. Lekkere kleine tietjes, die je met 1 hand kan fijnknijpen. Ze is niet superknap. Erg witte huid, lang zwart stijl haar. Ze is vriendelijk en neukt enthoustiast mee. Hard kunnen neuken. Leuke meid.

Laatst bewerkt:
Vandaag deze meid bezocht. Wat me aantrok was haar doorschijnende outfit. Hmm. Zelfde ervaring als hier boven, pijpen mag beter neuken mag je inderdaad redelijkstevig doen en ze kreunt aangenaam mee. Volgens mij wat vochtverlies, squirtje?

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Cleo vandaag bezocht, een paar keer voorbij haar venster geweest en ze bleef maar wuiven, dus binnengestapt.
Het was de eerste keer met haar dus gegokt voor 50€. Ik vroeg of ze wou strippen, maar dat was extra... Ik dacht in mezelf, kleed je dan gewoon uit he. Soit. Terwijl ze aan onze jef aan het trekken was even besproken wat ze nog allemaal doet voor "Extra". En der kan wel best wat extra af... Dan onze jef maar laten afzuigen, het rubbertje erover doen was in een wip klaar. Pijpen doet ze best lekker en met variatie. Wat met haar borsten gespeeld. Dan you want to fuck, heb haar op mij laten zitten en eens zien wat dat gaf. Wat neukt die griet hard. Ik neem aan dat ze dat geen kwartier kan volhouden zoals ze tekeer ging.
Het is niet de mooiste verschijning, maar best wel een harde werkster.

Zaterdagavond eens binnengelopen, aan de deur afgesproken voor enkel 20min rustig pzc met cim wat blijkbaar in haar standaard pakket zit van 50€ extra. Dus totaal van 100€ voor 20 min. Wasje gedaan en hop op het bed gaan liggen en ineens begon de antwerp 10 miles met pijpen, snel geen gevoel precies nen robot dat tilt aan het slagen was, meerdere malen gevraagd om het rustig te doen maar ze wou de marathon winnen. Eenmaal in haar mondje aan het klaarkomen en na de eerste druppel n'en spurt naar de pompbak en daar lag ik met mijne vogel in de hand zonder doekje of niets om deze verder af te werken. Nadien heeft ze het bed niet meer aangeraakt, kleertjes aan en wachten totdat ik buiten stapte. Ben toch 10 min binnen geweest. Voor mij GEEN herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan