Recensie Esmee, Private dreamgirls, Hasselt 4,20 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1357
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is zeker niet mijn ervaring. Ik ben steeds frisgewassen als ik ergens ga. Dus max. 5 minuutjes in de badkamer.
Ligt er waarschijnlijk ook aan wie je kiest. Een dame die de een na de ander moet ontvangen zal waarschijnlijk wel tijd rekken om even te bekomen.
En wanneer is het duidelijk: als je voor een bepaalde tijd betaald, wil dit niet zeggen dat er sex is van de eerste tot de laatste minuut. Je betaald voor de tijd, en dat is inderdaad ook de tijd van de intake, het wasje, de sex EN het naar buiten gaan op een discrete manier.
 
Dit is zeker niet mijn ervaring. Ik ben steeds frisgewassen als ik ergens ga. Dus max. 5 minuutjes in de badkamer.
Ligt er waarschijnlijk ook aan wie je kiest. Een dame die de een na de ander moet ontvangen zal waarschijnlijk wel tijd rekken om even te bekomen.
En wanneer is het duidelijk: als je voor een bepaalde tijd betaald, wil dit niet zeggen dat er sex is van de eerste tot de laatste minuut. Je betaald voor de tijd, en dat is inderdaad ook de tijd van de intake, het wasje, de sex EN het naar buiten gaan op een discrete manier.
Dat vind ik ook. En een half uur sex is toch lang zat tenzij je de vrouw een kwartier wil likken waar ze toch niks aan heeft 🤣🤣🤣
 
onzin, vaak genoeg geweest dat ik 10 min moest wachten of dat ik had gereserveerd en zeiden dat de vorige klant een uur extra heeft verlengd.
Als de dame waar je mee bent, geboekt is voor de volgende periode, is verlengen zelfs niet mogelijk, en komt de gastvrouw discreet tussen. Dit ongeveer 5 min voor afloop van jouw periode.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-esmee-21-jaar-terug-aanwezig-bij-dream-girls.html
Totale kosten (in euro)
100
Daarom half uur nemen. Is 1 van de weinige plaatsen waar je maar 80 euro betaald pzc en tongen inclusief ...
half uur en dan 10 min pompbak dan heb je 20 min voor 80 euro weinig komaan zeg doe eens normaal ...
Daarom half uur nemen. Is 1 van de weinige plaatsen waar je maar 80 euro betaald pzc en tongen inclusief ...
maar 80 euro..ja dan voor 20 minuten sex geen 30 minuten.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt met haar. Heb wel al eens gehad dat ze te laat was omdat de vorige klant het heeft zitten rekken. Maar dat was 10 minuten of zo max. Maar dan haalt ze dat wel in. Wassen gaat altijd vlot en ze is altijd vriendelijk. Ze zal nu wel populairder worden met haar films.
 
Ik heb dit nog nooit meegemaakt met haar. Heb wel al eens gehad dat ze te laat was omdat de vorige klant het heeft zitten rekken. Maar dat was 10 minuten of zo max. Maar dan haalt ze dat wel in. Wassen gaat altijd vlot en ze is altijd vriendelijk. Ze zal nu wel populairder worden met haar films.
Zat deze ook niet bij maison d'amour?
 
Terug
Bovenaan Onderaan