Ik sta er van versteld hoeveel kerels dit nog niet doorhebben. Natuurlijk zijn er een hoop meiden die het puur voor de centjes doen en het wss liever hebben dat je hen NIET laat genieten. Maar als je kwaliteit zoekt EN ervoor betaald, krijg je meestal iemand die zichzelf ook open stelt om er van te genieten. Echte GFE, want deze benaming wordt nogal snel misbruikt. GFE is het totale pakketje waarbij de dvp zich VOLLEDIG geeft.
Ik sta juist versteld hoeveel kerels hier altijd denken dat ze die dvp's laten genieten en klaarkomen.
Als ik de verhalen en reviews lees dan laat elke wandelaar een dvp klaarkomen.
En als ik aan dvp vraag. Zeggen ze bijna altijd dat ze nooit klaarkomen ondanks de reviews dat ik heb gelezen.
Vooral die "kwaliteit" werken vaak aan de lopende band. Die komen niet 20 X op 1 dag 7x in de week klaar maar als je ego dat niet aankan. Gewoon geloven wat je graag wilt geloven.
Als jij meer betaald dan faken ze exponentieel harder. Voor weinig geld gaan ze niet eens de moeite doen.
Genieten en orgasme kun je niet forceren door meer te gaan betalen.
De echte sletten die van de seks genieten. Laten juist meer toe zonder een bijtaling. Zoals anaal, pzc, cim en nzc.
Als een dame hier extra geld voor vraagt.
Geniet ze er ook niet van in mij optiek.
Overigens is Esmee zo slet dus als je ego een boost wilt geven