Arthur Martin
Stamgast
Vind je ? Misschien doe je het niet goed danBetaalde sex is al best triest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVind je ? Misschien doe je het niet goed danBetaalde sex is al best triest
Ik las op dit forum een keer een bericht van iemand die was bereid om 1500 per maand te betalen voor exclusiviteit, dat ze dus niet meer met andere mannen zou afspreken, dat vond ik wel lachwekkend, 1500 is misschien veel om weg te geven maar om van te leven stelt het natuurlijk niets voorDaarom lach ik mij ook rot als je al die nep suikeroompjes op SJ ziet
Niet als ze nog een andere activiteit heeft, zingen bv, zoals de SB van DominicanloverIk las op dit forum een keer een bericht van iemand die was bereid om 1500 per maand te betalen voor exclusiviteit, dat ze dus niet meer met andere mannen zou afspreken, dat vond ik wel lachwekkend, 1500 is misschien veel om weg te geven maar om van te leven stelt het natuurlijk niets voor
Betaalde sex is al best triest maar om te pronken met een vrouw die tijdelijk je vriendinnetje speelt is misschien nog wel sneuer. Hahaha. En daar soort van over opscheppen.. Vergeet even niet dat als jij niet betaald ze nooit naar je omkijkt.
Met topmerken is er vaak wel een kwaliteitsverschil, voor de rest gaat het om veel reclame voor naamsbekendheidDat is zeker niet exclusief voor de sexbranche en is het businesmodel van heel wat bedrijven. Of denk je nou echt dat je met die nieuwste peperdure Nike-schoenen aan je voeten je plots de marathon kan lopen in een recordtijd? Pure manipulatie en nepproducten, tegen een prijs die meer dan het tienvoudige van de productiekost is.
Ik zat ook te denken aan dat je dan eerder met 10K op de proppen moet komen1500 euro is best veel, maar niet voor een maand. Een goede sekswerker verdient dat in enkele dagen.
Je zou dus eerder naar 1500 per week moeten gaan om exclusief te zijn voor 1 persoon.
@Jimmy80
Voor een dvp.Ik zat ook te denken aan dat je dan eerder met 10K op de proppen moet komen
Qua geld klopt wat je zegt zeker.1500 euro is best veel, maar niet voor een maand. Een goede sekswerker verdient dat in enkele dagen.
Je zou dus eerder naar 1500 per week moeten gaan om exclusief te zijn voor 1 persoon.
@Jimmy80
En deze dames hebben ook geen zin in dagelijks aangenomen werk.Voor een dvp.
Niet voor iemand die nog studeert of een normale job heeft en daarbij een sociaal leven.
Zulke mensen hebben niet de tijd om te zeggen: "ik kan 5 dates per dag doen buiten jou om , dus kom maar op met die 10k".
Als ze het combineert met een 'normale' baan is het misschien interessantNiet als ze nog een andere activiteit heeft, zingen bv, zoals de SB van Dominicanlover
Daar kun je geen prijs op plakken !Heerlijk om samen lingerie te kopen en haar verschillende setjes aan te doen. Vaak geholpen door zeer enthousiaste verkoopsters die ook genieten van haar beauty. Geniet ervan als een blonde spetter mijn mooie mulatta zo goed mogelijk mooi maakt en aan mij presenteert. Daar zitten heel soms ook wel verdwaalde handjes bij
Als je SB je alleen maar gebruikt als klant voor alle uren die ze mogelijk kan werken dan moet je er zover mogelijk van wegblijven.Ik zat ook te denken aan dat je dan eerder met 10K op de proppen moet komen
Het zou sowieso niks voor mij zijn, ik betaal alleen voor de afgesproken tijdAls je SB je alleen maar gebruikt als klant voor alle uren die ze mogelijk kan werken dan moet je er zover mogelijk van wegblijven.
Een SB moet ook kiezen voor haar SD.
Het ging ook om een dvp met meerdere klanten, voor een student zou 1500 best interessant kunnen zijnVoor een dvp.
Niet voor iemand die nog studeert of een normale job heeft en daarbij een sociaal leven.
Zulke mensen hebben niet de tijd om te zeggen: "ik kan 5 dates per dag doen buiten jou om , dus kom maar op met die 10k".
Lijkt mij ook. Misschien vat ze het op als een soort studentenjobHet ging ook om een dvp met meerdere klanten, voor een student zou 1500 best interessant kunnen zijn
Ja! Exclusiviteit... gedurende de tijd die je aan/met haar besteedt! Haha!Ik las op dit forum een keer een bericht van iemand die was bereid om 1500 per maand te betalen voor exclusiviteit, dat ze dus niet meer met andere mannen zou afspreken, dat vond ik wel lachwekkend, 1500 is misschien veel om weg te geven maar om van te leven stelt het natuurlijk niets voor
Op dat punt lijkt het meer op een relatie.Een SB moet ook kiezen voor haar SD.
Dat een dvp 1500 in een paar dagen verdient klopt wel sommige zelfs per dag1500 euro is best veel, maar niet voor een maand. Een goede sekswerker verdient dat in enkele dagen.
@Jimmy80
Mijn opinie. Als je voor een SB gaat moet je geen exclusiviteit verwachten. Voor je het weet sluipt achterdocht binnen en is het vrijblijvende speelse karakter verdwenen. De tijd die je doorbrengt moet ontspannend zijn. Tenminste dat is mijn verwachting. Vandaar even mijn ervaring.
Ik heb afgelopen jaar een SB relatie en een ontzettend fijne tijd gehad met een leuke dame. Vergoeding was tss de 4/5k per maand (inclusief shopping). De dates waren altijd erg leuk en ontspannend. Er is nooit sprake geweest van exclusiviteit. Ze vertelde soms openlijk over ontmoetingen die ze had gehad. De reden waarom ik het heb stopgezet is omdat ik merkte dat ik op termijn te veel emotioneel betrokken raakte bij haar leven. Ttz, iedereen heeft goede en moeilijke periodes in zijn leven, hou er rekening mee dat je beide mens bent en geen robot.
Doordat we een fijne tijd hadden vertelde ze ook meer en meer over haar leven, ups & downs, etc... Ik heb vervolgens een karakter eigenschap die alles en iedereen wil helpen en mij de problemen van andere ook erg aantrekt. Hierdoor kwam voor mij het doel, een ontsnapping uit het dagelijkse leven, in het gedrang en heb ik het stopgezet toen ik merkte dat onze dates nog steeds heel leuk waren, maar het daarbuiten te sterk op een echte relatie begon te lijken. Soms spreken we nog wel eens af om iets te eten en helpen we mekaar nog als vrienden maar niet meer dan dat.
Wat ik waarschijnlijk wil meegeven is dat als je voor een SB type relatie gaat. Het moeilijker is om na 60 minuten de deur achter u dicht te doen en verder te gaan met u leven. Tenminste dat is voor mij zo!
Je reactie viel me op.Overigens is een suikernichtje idd kieskeuriger dan een dvp, want ze kiest juist degene met de meeste centen. Als ze dat niet doet is ze nogal stom bezig.
Hoi joke je hoeft tegen mij geen u te zeggen want je bent waarschijnlijk ouder dan mijLaat ik het zo zeggen.. wij hebben nooit geknikkerd samen, elkaar nog nooit gezien dus hoe kan u iets over mijn leven weten?
Ik verdien niet mijn geld op de makkelijke manier, heb tot een jaar of 6 geleden partime sekswerk gedaan. Daarnaast werkte ik in de detailhandel met 8 uur op mijn benen staan zonder verwarming met -5 in de wintermaanden. Voor 8 eurootjes netto p.u. Ik heb diverse gangbangs gedaan wekelijks, wat lichamelijk een enorme aanslag op je lichaam is. Dan doe ik 1 op 1 dates waarbij ik non stop bijna de gehele tijd op mijn knieën aan de gang ben, terwijl mijn gast lekker op z'n rug op een swiss sense bed ligt.
Dus ga mij niet vertellen dat ik makkelijk geld verdien vriend, want dat is absoluut niet waar.
Overigens is een suikernichtje idd kieskeuriger dan een dvp, want ze kiest juist degene met de meeste centen. Als ze dat niet doet is ze nogal stom bezig.
Je reactie viel me op.
Je vult voor een hele groep in hoe ze 'Sugardaddy's' vinden en dat ze stom zijn als het niet op basis van geld is. Je hebt het over sekswerk.
Een Sugarbaby is een bepaald construct. Het kan sekswerk zijn, maar dat hoeft niet. Een Sugardaddy krijgt ook niet altijd intimiteiten terug. Het doel is dat je (als SD) graag een persoon (de SB) wilt ondersteunen in het leven als een soort vaderlijk figuur. De beloning is dat je gewaardeerd wordt en dat zij aandacht aan je wil besteden. Deze aandacht kan ook zijn dat ze alleen af en toe met je belt.
Het 'Sugar' slaat op de ondersteuning wat geld kan zijn, maar het kunnen ook hele andere dingen zijn, zoals kleding en leuke uitjes.
Nu is het zo dat ook bepaalde sekswerkers graag deze markt willen meepakken. Zij spelen de rol van SB om geld te verdienen. Zij zullen inderdaad op geld selecteren. Het zijn geen Sugarbaby's, maar sekswerkers die deze rol aannemen, maar weinig zullen hebben met deze lifestyle. Zo kunnen ze ook 'student' spelen.
Wat mijn boodschap is. Een SD/SB construct kan zeer verschillend worden ingevuld. Hoeveelheid geld kan een rol spelen, maar mijn ervaring is dat het uiterlijk of 'de klik' met iemand het belangrijkste kan zijn. Verwachtingen kunnen zeer uiteenlopen. Als je denkt dat een SD/SB relatie voor je kan werken, is het verstandig om tevoren goed af te stemmen wat de verwachtingen zijn. Als de man seks verwacht, maar zij voelt daar niks voor, dan kan het contact teleurstellend zijn. Wil je gewoon seks, ga dan naar een DVP. Wil je exclusiviteit, zoek een vriendin en spreek monogamie af.
Kun je het 'een totaal ander concept' noemen? Het lijkt me toch een beetje te overlappen - ook met een relatie trouwens -het is tenslotte een totaal ander concept dan prostitutie.
Er is inderdaad wat jaloezie al begrijp ik dat helemaal niet, het is tenslotte een totaal ander concept dan prostitutie.
Bedankt om de moeite te nemen, Joke.Bij sugardating draait het erom dat jullie beiden genieten van de voordelen van een relatie.
Wat er precies tegenover staat bespreken jullie samen.
Bovenstaande komt van een website af waar je je als vrouw kan inschrijven om een sugargirl te worden.