- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 400 + kamer
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ben geen ervaren wandelaar en 't was ook al paar jaar geleden dat ik voor het laatst een DVP bezocht. Hieruit wist ik nog dat ik liever een spannende maar ook inhoudelijke date verkies boven het "dekken en vertrekken" type. Lisa is hiervoor de perfecte keuze! Ze stelde me op mijn gemak, we konden ongeremd praten over wat we willen en niet willen, en alles verliep super vlot. Lisa is een beest in bed en heeft een blik om van te smelten. Ze weet wat ze doet en ze doet het verdomd goed. Voor mij voelde het aan als meer dan alleen seks en, zeker voor wat ik zocht, is dat het grootste compliment.
Ik begin forumleden te snappen als ze verwijzen naar een "vaste dame". Kan er nog veel van bijleren, dus na de verlofperiode nog eens de agenda bekijken.
Over bijleren gesproken: als groentje zelfstandige in bijberoep denk ik dat ik de prijs heb terug verdiend door haar tips mbt inbrengen van kosten . Thanks Lisa! Volgende keer neem ik mijn belastingbrief mee
Ik begin forumleden te snappen als ze verwijzen naar een "vaste dame". Kan er nog veel van bijleren, dus na de verlofperiode nog eens de agenda bekijken.
Over bijleren gesproken: als groentje zelfstandige in bijberoep denk ik dat ik de prijs heb terug verdiend door haar tips mbt inbrengen van kosten . Thanks Lisa! Volgende keer neem ik mijn belastingbrief mee