Gisteravond nog eens een wandeling gemaakt in onze favoriete buurt. Ik was duidelijk niet de enige met dat idee… veel volk in het Schipperskwartier.
Ik had bij vertrek mijn zinnen gezet op Jozefa. Want zij staat garant voor een leuke geile beurt. Gelukkig was zij aanwezig want mijn andere favorietjes zoals Anna en de Albanese Alexia blinken uit in afwezigheid. Bij Jozefa brandde de rode lampen gelukkig wel. Echter toch een dik uur moeten wachten eer ze vrij was. Dat gaf me de tijd om een pintje te drinken, de bezetting te bekijken en meteen ook al een nieuwe dame te kiezen voor een volgende keer wanneer mijn toppers op vakantie zijn (de keuze is daarbij gevallen op de schoonheid op Vingerling 8/1). Soit, terug naar Jozefa…
Ze was vrij en ik liep bij haar binnen. Ze had zoals steeds haar verpleegsterstenue aan… totaal niet sexy, maar als ze het uit doet komt een fantastisch mooi smal lijfje met perfecte natuurlijke borstjes te voorschijn.
We babbelden als oude vrienden over alles en nog wat (we hebben een klik en dezelfde humor) en ik liet haar een van de cockringen kiezen die ik meegebracht had terwijl ik mij waste.
Ik vleide mij op bed naast haar en begon haar te kussen, zacht en af en toe een tong erbij. Zoals steeds daalde ze langzaam af en kuste mij in mijn nek, mijn tepels, buik, benen,… mijn paal reageerde als een opgewonden stier.
Het teken om mij te beginnen pijpen (met condoom). En wat kan ze dit heerlijk… de juiste druk, af en toe deepthrout, zalig!! Grr wat heerlijk!
Ik liet haar rustig doen, terwijl ze mij toegang verschafte tot haar poesje. Ik was in de 7de hemel.
Tijd om even op de rem te gaan staan en de rollen om te draaien. Ik draaide haar op haar rug en kroop over haar heerlijke lichaam. Passioneel begonnen we elkaar te zoenen… ik ging voor haar hals en likte en kuste dat het een lieve lust was… ze genoot. Ik daalde af en hield halt bij haar prachtige borsten die ik in mijn mond nam. Likte en zoog haar tepel die instant hard werd… zij hijgde en moedigde me aan. Tijd om haar poesje een goede beurt te geven!
Ik likte de binnenkant van haar dijen en langs de buitenkant van haar kutje… ze werd gek… en ik had haar waar ik haar wou
.
Ik dook haar nat poesje in met mijn tong en begon haar heerlijk te beffen. Ze kreunde en hijgde en bewoog haar bekken zodat ik telkens op de juiste plaatsjes kwam met mijn tong. Ze duwde haar kontje omhoog… het teken om ook haar kleinste gaatje mee te nemen met mijn tong. Mijn tong ging over haar kontgaatje en weer helemaal langs haar kutje. Ze ontplofte en kwam klaar! Zalig!
Terug aan mij!
Ik kroop over haar terwijl ze lag uit te hijgen en zoende haar geil op haar mond terwijl ik mijn pik vlotjes bij haar naar binnen schoof. "I don't need glue now, my pussy is all wet" hijgde ze.
Ik neukte haar zachtjes en na een tijd al eens harder en dan terug zachter… wat een heerlijk geil sletje toch!
Nu jij on top… en ze begon me gehurkt hevig af te rijden. Wat een zalig zicht, die harde paal en zij die haar kutje er stevig over heen pompt!
Ik had een topdag en kon m'n orgasme goed bedwingen… dus liet haar in Doggy plaats nemen. Als boter gleed mijn paal in haar geile kut en ik begon haar stevig te pompen! Zij werd gek "oh yes baby, yes… this is good".
Uiteindelijk draaide ik haar sideways om het af te maken… zalig zag ik hoe mijn paal in en uit haar kutje gleed… ik voelde mijn orgasme opborrelen… wreef met een duim over haar kontgaatje en kuste haar vol op de mond terwijl ik zalig diep in haar (en het condoom) klaar kwam!
Effe nagenieten, opfrissen, waarbij zij zich ook zeer uitgebreide waste aan het bidet, nog een babbel en kus en ik dook terug de nacht in. Tot de volgende keer Jozefa!!
Ps: weet iemand wie de dame is op Vingerling 8/1 nachtdienst (perfect lichaam, geweldige borsten, dat bruin haar en in wit gekleed)