Iemand ervaring met Nikkie of Evy van - Deepest Secrets?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, helaas niet. Ook wel benieuwd naar het bureau op zich, maar op de een of andere manier houdt iets mij tegen. Zelf wel benieuwd naar Lynn en Claire.Iemand ervaring met Nikkie of Evy van - Deepest Secrets?
Ik, met Evy... Moet de review nog schrijven...Iemand ervaring met Nikkie of Evy van - Deepest Secrets?
Je was me net voor.Vialet. niet goedkoop wel een van de beste
Op een enkele dame na inderdaad pzc!Vialet inderdaad. Snelle reacties, leuke dames en pzc.
Dat is inderdaad waar, maar ik heb soms gemerkt dat de reacties niet consistent zijn. Zou het kunnen dat Zoë een werknemer is? Je spreekt met een assistent of zo.Snelle reacties
Volgens mij is het een eenmanszaak en runt zij het dus alleen. In een interview las ik eens dat ze niet echt ver op vakantie kan gaan qua tijdsverschillen omdat dit niet past in de planning met contacten met dames en klanten.Dat is inderdaad waar, maar ik heb soms gemerkt dat de reacties niet consistent zijn. Zou het kunnen dat Zoë een werknemer is? Je spreekt met een assistent of zo.