Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHetzelfde voor het feest van morgen in Dordrecht. Nogal storend. De kwaliteit van de dames loopt nogal uiteen, dus van te voren wil je dit weten. Lijkt me niet meer dan logisch.Op de bonnefooi aanmelden voor een feest waarvan je niet weet welke dames meedoen is niet handig. Ik hou ook niet van sneak previews in de bioscoop. Dat moet echt anders. Ramon, als je mee leest, kun je niet gewoon in de advertenties op SJ zetten dat bij voldoende aanmeldingen dame X Y en Z worden ingezet, liefst met fotootje erbij, zoals vroegâh.
Zoals ik het lees is Dordrecht in de plaatsgekomen van Organza - het wordt tijd dat zn site het weer gaat doen
Als je hem appt, reageert hij vrij snel.
Rood gespankte kont: Check! (een kunstwerkje waar ik zelf ook flink aan heb meegewerkt) Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad niet om Luna Lush. Emprisch bewijs kan ik jullie echter pas leveren op vrijdagmiddag 27 mei (Haagse B)Hi Karl, was dit dé Luna (te herkennen aan de rood gespankte kont) ? Wellicht heb ik wat gemist gvd!
Leuk, see you there! Mag je je objectieve beoordeling en vergelijking over de voorgenoemde billen en andere zaken altijd vernoemen achteraf hahaha! XI
Rood gespankte kont: Check! (een kunstwerkje waar ik zelf ook flink aan heb meegewerkt) Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad niet om Luna Lush. Emprisch bewijs kan ik jullie echter pas leveren op vrijdagmiddag 27 mei (Haagse B)
Leuk, see you there! Mag je je objectieve beoordeling en vergelijking over de voorgenoemde billen en andere zaken altijd vernoemen achteraf hahaha! X
Deze Luna 'spank me' ken ik nog van Ramontiek Emmen, super leuke meidI
Rood gespankte kont: Check! (een kunstwerkje waar ik zelf ook flink aan heb meegewerkt) Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad niet om Luna Lush. Emprisch bewijs kan ik jullie echter pas leveren op vrijdagmiddag 27 mei (Haagse B)
Ik zie geen eerstvolgende event in Lelystad op SJ. Wat is de datum?Vandaag bij Wonderland geweest. Het werd door omstandigheden een dag van tevoren ineens verplaats van Organza in Breukelen naar Villa Weizigt in Dordrecht Voor mij prima want dit is voor mij veel dichterbij. Ik vraag me alleen af of iedereen de memo op tijd las.
Omdat er uiteindelijk maar 14 gasten waren werden er slechts drie dames ingezet. Bo, Luna en een spuitend invalstertje wiens naam ik helaas even vergeten ben. Ik maakte me nog even zorgen, maar het zijn alledrie echt klassedames en qua hoeveelheid echt plenty voor ons clubje. Het was ook nog enorm gezellig te noemen, juist omdat het zo klein was dit keer.
Het was met een ratio van 3 op 14 echt alles wat het overvolle Nymfomania een paar weken geleden dus niet was. Ik heb me daar ook prima vermaakt overigens, maar je moest daar wel erg vaak wachten op (lees: vechten om) een plekje bij je favoriete dame. Ik snap al die negatieve reviews van dat feest eigenlijk ook wel. Het schijnt dat de editie in Juni wat kleinschaliger en wordt en met een meer gunstige m/v verhouding.
Ramon sprak nog even over het eerstvolgende event in Lelystad. Er schijnt een nieuwe jonge meid te komen die nagenoeg alles doet wat je kunt bedenken. Ik ben zelf nog nooit bij Party Players geweest en bezoek aan deze club stond sowieso al hoog op mn bucket list. Maar ik begin zo langzamerhand teveel geld weg te brengen bij Ramontiek dus ik denk dat ik m toch maar ga overslaan.
Dit was mijn vierde feest bij Ramontiek. Mijn mening over deze organisatie blijft onverminderd overeind staan Je krijgt hier echt waar voor je geld, mensen. Nou ja even afgezien van die miscalculatie van de afgelopen Nymfomania dan. Ik ga ervan uit dat dit volgende keer inderdaad beter zal zijn.
Ik zie geen eerstvolgende event in Lelystad op SJ. Wat is de datum?
Tot op zekere hoogte heb je gelijk Henry le Etalon, maar als dingen niet goed zijn moeten ze ook benoemd worden. En zeker als je goed geld betaalt dan verwacht je ook kwaliteit. Het is geen "investering" maar een betaling voor beloofde diensten. En die belofte is totaal niet ingelost. Niet door Fun4Two en niet door Ramontiek. Het is wel een flink bedrag hoor: € 169,00!
En als er één ding belangrijk is voor een club of organisatie dan is het eerlijkheid. Waarmaken wat je belooft. Anders ga je het op lange termijn niet redden. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom Ramon geen openbare "mea culpa" doet en beterschap belooft? Dan kweek je nog wat begrip. Eerlijk gezegd zie ik dit als het begin van het einde.
Ook buiten deze website gaan de nodige verhalen rond.
Dat de site offline was/is heeft een bepaalde persoonlijke reden. Ik spreek ramon nl regelmatig. T was zelfs een hilarische reden waarom t zo is. Maar dat is privé.Dat de site opnieuw offline is heeft ws te maken met het feit dat er één of meer dames tot het team werden gerekend, die dat niet wist(en) en niet wilde. Dat vereist een aanpassing vd site.
Mensen komen en gaan net als mijn personeel vroeger van me. Net als het leven T is een keuze die je maakt of omstandigheden(relaties, mentaal als fysiek etc etc) of als je niet ergens mee eens ben. En ja personeel kan je dan laten barsten of maken andere keuzes en je kan daardoor boze klanten krijgen .Dat is t risico vh vak. Dan is t ad ondernemer om jezelf weer zo goed mogelijk te herpakken. Ik had daar een paar toppers waar k t maandelijks goed mee kon vinden. Ook weg maar leer daardoor wel steeds nieuwe meiden en ervaringen kennen wat ook niet erg is.De site van Ramontiek is blijkbaar even offline vanwege vernieuwing?
Wat me vorige week opviel toen ik op de site keek, dat het er op leek dat de grote leegloop kwa dames begonnen was.
Vele meiden die er voorheen opstonden, zijn verdwenen / weg bij Ramontiek?
Nou. Dit is wel een enorm nietszeggend bericht. Hoe lang duurde het tot de laatste minuut was aangebroken? Met welke dames en hoeveel man? Hoe is die club?Gister voor het eerst meegedaan.
Super ervaring!
Tot de laatste minuut genoten met de dames.
Gr,
Jason
Madelon was zeker een fantastische gangbang dame. Ze was oa wel in voor dubbele penetratie waar ik ook liefhebber van ben Pedro. Tegenwoordig is ze DJ en kwam ze met haar partner langs bij Nymphomania vorige keer. Misschien komt ze weer langs op 1 juni, dus probeer je kans te grijpenIk heb nog eens wat reviews van vroeger gelezen en vind het heel jammer Madelon nooit gekend te hebben. Mijn eerste feest was pas september 2020. Weet iemand wat Madelon tegenwoordig doet? Op seksgebied bedeol ik. Is ze over gegaan naar een andere organisatie? Of is ze er mee gestopt?