Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOwww, ok. Op welke andere plekken?Nee wij zullen sowieso geen events van Ramontiek meer bezoeken.
Maar je komt ons op genoeg andere plekken tegen.
Zo vraag je dat niet aan een vrouw Lars,Owww, ok. Op welke andere plekken
Niks mis met Lars zijn vraagstelling wat mij betreft...Zo vraag je dat niet aan een vrouw Lars,
meer zo ,
Je maakt ons Nieuwsgierig Kiki..... die plekken, kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?
Respect Bertje… ni hard feelings..Nee je hebt gelijk is ook ok, sorry Lars
Ik probeerde even de popiejopie uit te hangen
Ik had terug gelezen, maar misschien zijn ze op meer plekken dan de showboat. Legitieme vraag toch? Had 'm ook niet aan jou gesteld.Als je een beetje terug gelezen had wist je dat ze ook wel eens bij de showboat te vinden zijn....
Net als Lars en Beregeil erg benieuwd naar wat Kiki nog meer bezoektZo vraag je dat niet aan een vrouw Lars,
meer zo ,
Je maakt ons Nieuwsgierig Kiki..... die plekken, kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?
Ik vrees weg. Staan veel nieuwe tussen. Gigi staat er helaas ook niet meer tussen. En Samira ook niet meer, echt rot, hoe die kon spuiten ... heb haar maar een keer meegemaakt en had echt nog wat met haar willen spelen. Gigi ook trouwens helaas maar een keer meegemaakt maar er zat zonder coronaregels zoveel meer in.Is Chiara nog 1 van de artiesten bij Ramontiek? Op de website staat ze niet meer vermeld... Is ze misschien tijdelijk weg of toch definitief?
Vraag 1: U komt toe, betaald, soms een qr code check, gaat u zelf omkleden en douchen, u maakt kennis met de andere strijders, drankje, babbeltje en zwansje hier en zwansje daar. Gemoedelijk dus. Dan doet Ramon zijn zegje, de dames worden dan ook voorgesteld. Daarna gangbang. Ongeveer een kwartier voor het einde is er een bukakke. En dan gaat iedereen naar huis.We hebben besloten om als stel ergens in maart een event van Ramontiek te bezoeken. Het zal vooral kijken zijn, maar als de sfeer goed is, wil ze zelf ook wel wat gaan doen. Ik zal denk ik passief blijven.
Vraag voor de bezoekers.
Hoe gaat het bezoek, waar rekening mee te houden, en is er voor een amateur-meisje ook goed gelegenheid om mee te doen?
En @PedroJ1990 Dank voor de tips. Klink goed. Ze heeft een hele grote fetish voor mannen die haar 'aandacht geven'. Als de sfeer goed is, zal ze ook zeker verder willen.Wij gaan als stel ook naar ramontiek.
Goed geregeld, zeer hoog respect van zowel ramon als de aanwezige heren.
Wil je meedoen doe je mee, wil je dat niet is het ook goed.
Laatste feestje waren er 3 koppels waarvan 1 actief, de rest genoot van het uitzicht.
Houd er wel rekening mee dat iemand altijd kan proberen mee te doen, een simpel nee is dan meer als genoeg, maar je mensen niet kwalijk nemen het minstens te proberen
Tussen de 30-40 mannen.Hoeveel mannen zijn er meestal aanwezig?
Stellen betalen €80, dan mag je zelf bepalen of je aktief meedoet of niet. Anders kom je toch aankomende vrijdag in Breukelen langs? Ik heb me toevallig een uurtje geleden aangemeldYo, aangezien ik met de feesten ben gestopt.. kriebelt het soms wel om weer eens te gaan loeren bij een gb. Aangezien Ramon en co een soort v concurrent was toen, is dat nu niet meer zo Dus is er belangstelling om eens te komen kijken ( of meer ) van mijn kant. En dan neem ik Cor natuurlijk ook mee.
Het zal vast ergens staan, maar wat kost de entree als stel als je enkel komt kijken en een praatje wil maken? Ongetwijfeld zal ik namelijk een zooi bekenden tegen gaan komen
And who knows what will happen more..
Anders kom je toch aankomende vrijdag in Breukelen langs? Ik heb me toevallig een uurtje geleden aangemeld
De enige echte.. maar op woensdag naar België? Cor en ik werken op woensdag en we moeten betalen om naar binnen te komen, dus is 2.5u rijden enkele reis geen optie.Ai, Joke de pijp koningin? Zoals jij, pijpt er geen één! Volgende week woensdag in De Pinte in België dan?
Zijn maandelijkse terugkerende thema's, ook locaties zijn hetzelfde.Zit er een bepaald ritme in de events van Ramontiek? Dus, zijn het vaste data/momenten in de maand dat er bepaalde events zijn?
Handig om te weten als je in een agenda wilt blokken.
De agenda ken ik al, alleen gaat deze nog niet verder dan februari. Ik kan dus de data van februari gewoon extrapoleren naar maart, april en verder?Zijn maandelijkse terugkerende thema's, ook locaties zijn hetzelfde.
Zie datums in agenda ramontiek
Datums staan niet vast, thema's wel, las net dat strawberry is afgelast, te weinig aanmeldingen, veel ziekenDe agenda ken ik al, alleen gaat deze nog niet verder dan februari. Ik kan dus de data van februari gewoon extrapoleren naar maart, april en verder?
We kunnen dan vrijdag 11 maart in de agenda zetten voor ons eerste Schoolgirls Party in Club Organza.