Uiteraard is 'leuk' subjectief, 'nieuw' iets minder, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat een bepaalde line up de ene man trekt en de volgende samenstelling meer doet voor een andere man In die zin kan Ramontiek natuurlijk nooit iedereen tegelijk tevreden houden (zowel zijn dames als bezoekende heren, dames en stellen), want zowel eventuele ziekmeldingen als de uiteindelijke verhouding dames:heren zijn helaas niet te voorspellen. En heren, hoe vervelend het ook is als jouw favoriete dame er niet tussenzit, ik kan me voorstellen dat sommige dames het ook jammer kunnen vinden dat zich 55 man aanmelden en er 40 komen opdagen (iets met een pot en een ketel, hopelijk de eerlijke aanmelders daarbij niet tegen het verkeerde been stotend )Inderdaad wel een teleurstelling dat de leuke (Gigi, Meryem) en nieuwe dames (Marie Louise, Ariël) er toch niet bleken te zijn. Maar goed, eenmaal aangekomen, ga je ook niet meer weg. Ik zou het wel fijn vinden als de standaard dames (bo, Jessie, Kim, Rosalie) iets minder in de planning komen.
Verder is het altijd allemaal goed geregeld en Ramon een vrolijke, eerlijke vent.
Daarentegen, uiteraard staat iedereen vrij rechtsomkeert te maken als de prijs-kwaliteit verhouding in jouw ogen niet klopt. Meestal klopt die mijns inziens wel, afgelopen zaterdag even niet. Ofwel Ramon was oprecht vergeten hoeveel 50+20 is voor een MVV stel (geen 75 euro volgens mij), of hij vind het echt heel lastig te accepteren dat niet iedere amateur dame te koop is.
Vanwege de ziekmeldingen bood hij ons die ochtend allebei een bedrag om mee te doen. Onze voorwaarde was dat we sowieso mee mochten doen, allebei, ongeacht het aantal heren. Dit bleek lastig, bovendien had Ramontiek blijkbaar toch nog een dame die van de reservebank gehaald kon worden. Even goede vrienden, wij komen toch wel voor onze lol.
Daarom was onze verbazing extra groot bij het horen van de entree voor ons drieën. Het verschil tussen 75 kwijt zijn (dus meer dan de prijs op de website) of een veelvoud daarvan mee naar huis nemen vonden wij een heel, heel, heel klein beetje te groot….
Daarom zijn wij @Rosa in onze schoolgirls outfit deze keer maar weer in de auto gestapt en doorgereden naar de showboat
Xx Kiki