Aha op die manier. Ik ken hem via hookers dan. Hij was vaak op die feestjes en toen had je voor facebook van dat soort groepen op msn denk ik. Daar zag ik een foto van hem met Paula op een feestje. Sportschooltype, kale kop ed. Veel van die dames waren gek op hem begreep ik van Paula. Maar je had ook die Rakker die echt heel veel ging naar shemales net als ik. Was in een keer weg op hookers. Misschien ook sexverslaving hahaha. Wel frappant dat die Jeremiah zulke goeie ervaringen met Emily schrijft terwijl jij en ik dat niet hebben. Smaken verschillen blijkbaar, misschien valt ze wel op hem. Toen was het wel een wilde tijd. Je had die Aziatische ladyboys in de Barndesteeg die aan coke waren. En buiten herrie maakte. Dat heb ik gelukkig nooit gedaan. Een van die ladyboys is ook doodgeslagen daar door een klant. Wat een verhaal was dat. Toen waren ze weg daar. Je had toen ook die Braziliaanse met die enorme bos haar, zag er goed uit en goed voorzien alleen alles moest met condoom. Toen Paloma erbij kwam daar was het voor haar ook afgelopen, niemand ging er meer heen. Ben de naam kwijt. Wat een tijd. Jij loopt ook al een tijd mee zeg. Toen ik nog op hookers zat was jij erook. Ik ben erop gekomen door Dominique want die vertelde me erover. Dat was en is toch wel de beste daar. Die hele Ecuador clan kijkt tegen haar op. Is niet kapot te krijgen.