Fredje020
Meubelstuk
Klopt, ze stond lang geleden op de Wallen en Singelgebied.
Aangegeven leeftijd op Kinky klopt al 20 jaar niet meer
Aangegeven leeftijd op Kinky klopt al 20 jaar niet meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk aan de foto s te zien gordijnensteegIemand ervaring met deze Lorena? Ben best benieuwd.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4756513-lorena-ts
Volgens mij wallen. Daar heb ik haar gezien. Zeker 15 jaar geleden. Op de foto's ziet ze er strak uit maar ze zal midden 40-begin 50 zijn denk ik. Foto's kunnen ook veel eerder gemaakt zijn.ze komt mij ook bekend voor moet lang geleden zijn. Misschien in Geleenstraat den haag of het kan ook in Amsterdam zijn.
Heb je toevallig een link van haar of is zij niet meer actief?Bedoel je Astrid?
Zij is werkelijk een pijpgodin.
Heb je toevallig een link van haar of is zij niet meer actief?
Hmm daar maar eens een kijkje nemen dan, bedankt!Zij is geen werkende trans.
Ze zit heel vaak op Grindr (omgeving Nieuwmarkt) en op Tgirl.
Ze valt op blanke jonge tops
Hmm daar maar eens een kijkje nemen dan, bedankt!
Hoe jong is jong? Dan maak ik wellicht nog kans
Haha, als je er gewoon goed verzorgd uitziet en een beetje normaal doet ben je denk ik al snel welkom.
Succes!
Is er een link naar deze Emilly?Emilly was ook 150 priveontvangst en er werd niet op de klok gekeken. Het kan dus wel.
Is er een link naar deze Emilly?
Dat is wel een leuk idee, weet alleen niet waar je voor dat moet zoekenHoi ik wil graag een keer door 4 a 5 shemales worden geneukt maar heb dit geprobeerd via kinky maar niemand wil met elkaar maar hebben jullie misschien ideeën?
Dat zou sowieso veel geld kosten. Ben zelf alleen nog maar met 1 ander tegelijkertijd geweest. Vind het idee wel leuk maar dat is wel 1 van de redenen dat ik het zelf niet ga doen. Wel zou ik eerder een trio doen om te kijken of het met meerdere personen wel beter maakt.(heb ik al wel een goed voorgevoel van).Maar ik denk wel dat het je veel geld gaat kosten. Tenzij je kan betalen natuurlijk. Of anders moet op ander manieren zoeken, via tgirl ofzo.
Klopt veel zitten ook samen in een huis. Heb ook 1 keer de vraag gekregen of ik een trio wou doen, maar dar was mijn eerste keer en was wel nerveus genoeg.Nu weet ik dat verschillende shemales elkaar ook privé kennen, en ontmoeten. Weet alleen niet of ze met elkaar werken.
Ik zou het gewoon even vragen, je weet het nooit, sommige neuken nog wel vrouwen voor geld, terwijl ze 100% gay zijn, als het maar opbrengt.
Dat is gewoon te regelen, zeker de Zuid amerikaanse shemales kennen elkaar allemaal, is dus gewoon een kwestie van hoeveel geld je uit wenst te geven, daar staat of valt het mee uiteraardWeet iemand waar ik gegangbanged kan worden door meerdere shemales? Mag in nederland Duitsland of België zijn. Op een party of ergens anders?
Kijk....., dat heb ik nou ook.Ben zelf in de 50, dus ik vind het prima. Ik voel me onplezierig bij een groot leeftijdsverschil (=voor mij >20 jaar)
Nou, inderdaad, €250 per uur is geen kattenzeik. €150 vind ik normaal, €200 wil ik best over nadenken, maar 250? Hou op hoorAls ik zo het profiel bekijk is dit ook weer een dame met een attitude. De prijs die ze vraagt is flink en of je dan de ervaring krijgt wat je hoopt schat ik heel laag in. Met ervaring van 20 jaar met deze mooie dames durf ik wel te zeggen dat mijn onderbuik gevoel en ervaring toch wel juist zijn. Als het anders is dan hoor/lees ik het graag.