Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeg je toch gewoon dat je wacht op je afspraak? Heb voor mijn werk vaker afspraken gehad in, lobbies van, hotels. Niets vreemds aan hoor.Hoe gaat het in een hotel?
Stap je binnen en zoek je de kamer?
Normaal moet je langs de receptie en 1001 beveiligings opties, en wordt je ook bekeken.
Wat zeg je of doe je als zo'n juffrouw aan de bali vraagt of ze je kan helpen?
Ik heb het nog nooit aangedurfd.
Oh ik begin dan in het Engels terug te praten en zeg dat ik geen hulp nodig heb en op een zakenpartner wacht. Meestal geven dames al aan welke verdieping en zijn recepties vaak ver van de liften en tegenwoordig ook vrijwel onbemand. Als je doet alsof je in het hotel hoort gebeurt er bijna nooit wat. Als je zenuwachtig ben hebben ze je wel snel in de gaten.Hoe gaat het in een hotel?
Normaal moet je langs de receptie en 1001 beveiligings opties, en wordt je ook bekeken.
Note to self: ik moet NIET zenuwachtig zijn. NIET zenuwachtig zijn. NIET zenuwachtig zijn. NIET zenuwachtig zijn.Als je zenuwachtig ben hebben ze je wel snel in de gaten.
Geef aan dat je een afspraak met een vriendinnetje hebt. Er is niets mis mee. Het kan toch een afspraak zijn met iemand die je uit Tinder ontmoet hebt. Getrouwde mannen kunnen altijd met een minnares in een hotel afspreken.Hoe gaat het in een hotel?
? Een hotel is er op gericht mensen te ontvangen. Als jij met een normaal gezicht binnen wandelt en de lift in stapt gaan ze je echt niet vragen wie je bent. Ten eerste boeit ze dat niet en ten tweede kennen ze echt niet alle gasten van gezicht. Last but not least worden hotels erg vaak voor buitenechtelijke ontmoetingen gebruikt dus ze zullen bij de receptie echt wel discreet zijn.Hoe gaat het in een hotel?
'I hef a bisnismieting wis a dieviepie'Oh ik begin dan in het Engels terug te praten en zeg dat ik geen hulp nodig heb en op een zakenpartner wacht.
dat is de manier waarop van Gaal het vraagt'I hef a bisnismieting wis a dieviepie'
Zou me niet verbazen als hij ook wandelt...geld zatdat is de manier waarop van Gaal het vraagt
Haha… en dan achteraf de DVP even uitgebreid vertellen wat ze verkeerd deed…..Zou me niet verbazen als hij ook wandelt...geld zat
De hotels zijn echter erop gespitst illegale prostitutie in hun huizen te weren en medewerkers worden getraind om DvP en hun gasten te herkennen.? Een hotel is er op gericht mensen te ontvangen. Als jij met een normaal gezicht binnen wandelt en de lift in stapt gaan ze je echt niet vragen wie je bent. Ten eerste boeit ze dat niet en ten tweede kennen ze echt niet alle gasten van gezicht. Last but not least worden hotels erg vaak voor buitenechtelijke ontmoetingen gebruikt dus ze zullen bij de receptie echt wel discreet zijn.
Nul risico bestaat nergens. Het valt of staat met je eigen gedrag. Als je zoekend en angstig binnen komt lopen heb je als snel de verdenking tegen.De hotels zijn echter erop gespitst illegale prostitutie in hun huizen te weren en medewerkers worden getraind om DvP en hun gasten te herkennen.
Één buitenechtelijke ontmoeting zou dan wel kunnen, maar als het opvalt dat je na 30 min of een uur al weer gaat en de volgende man binnen komt met een zoekende blik, kan dat tot problemen voor de dame leiden. Grote hotels hebben nu ook vaak beveiligde lifts, die je alleen nog met een ingecheckte kamerpas aan de praat krijgt.
Echter zullen de dames daar wel op letten. En dan moet je idd gewoon doorlopen naar de lift alsof je zelf geregistreerde hotelgast bent. Sommige hotels hebben ook een parkeergarage onder het huis, daar hoef je dan helemaal niet langs de receptie.
Maar nul risico bestaat niet.
Hotels zullen normaal gesproken nooit zomaar een dame uitzetten ze verdienen er zelf immers aan. De personeel is daar ook op getraind dat door de vingers te zien. Alleen als andere hotelgasten klagen over prostitutie in het hotel dan grijpen ze in maar dat gebeurt zelden.
Ken ookwel best spanend zijn. Henkie kan zich herineren dat de dvp uitgebreid aan Henkies jongeheer aan het kluiven was toen een jonge poetsvrouw binnen kwam. Grote ogen, schrikken en snel weer weg, best lachen.Maar liggen te spelen terwijl de kuisploeg op de gang rondloopt is toch ook niet prestatie bevorderend zelle