Voor mij is die ligging anders wel prima hoor!Ongetwijfeld, maar die hoek van Nederland is niet de meest gunstige, qua ligging.
Kan je dantrouwens ook nog combineren met lekker eten... of een fikse wandeling op de wallen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor mij is die ligging anders wel prima hoor!Ongetwijfeld, maar die hoek van Nederland is niet de meest gunstige, qua ligging.
Nu,ja... Freya leeft allicht van de (vele) Belgische klanten...Ik woon op een ander eiland en kost een uur reizen om in Hulst te raken.
In Zeeuws Vlaanderen en nog een paar eilanden hebben ze nog geen snelwegen uitgevonden.
Dat schiet dus niet op, je valt zowat in slaap achter het stuur.
Als ik al zover wil reizen kan ik bv. beter naar Rotterdam gaan. Daar is ook nog eens veel meer vertier te vinden.
Ik moest ooit in die regio zijn voordat de tunnel bestond. Wilde je daar dan vroeg zijn, zat er niets anders op dan via Antwerpen te rijden.Ik woon op een ander eiland en kost een uur reizen om in Hulst te raken.
In Zeeuws Vlaanderen en nog een paar eilanden hebben ze nog geen snelwegen uitgevonden.
Dat schiet dus niet op, je valt zowat in slaap achter het stuur.