Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhttp://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{6B324F0A-1BC1-49FF-B790-A95936748733}tab
zie net de de gegeven link niet echt direct verwijst naar Katja. Maar zoals gekophoeren als schreef: Katja is nu bij SASMASSAGE in Vlissingen.http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{6B324F0A-1BC1-49FF-B790-A95936748733}tab
Nee Katja in de zoekbalk.zie net de de gegeven link niet echt direct verwijst naar Katja. Maar zoals gekophoeren als schreef: Katja is nu bij SASMASSAGE in Vlissingen.
Weet je dat zeker dat het dezelfde Katja is?In Vlissingen….
nooit zeker tot je een bezoek aan SASmassage brengt. De foto die gebruikt wordt is een foto die werd gebruikt door Katja bij Freya, lijkt me.Weet je dat zeker dat het dezelfde Katja is?
Voor heerlijke geile massages. Vlissingen bij Sas
Hallo lieve mannen en vrouwen.Op Maandag, Woensdag, Donderdag en Zaterdag ( in de Zomer maanden )zijn wij geopend van 9.15 tot 18.00 uur binnenkomen. Wel op afspraak...www.kinky.nl
Dit is KatjaVandaar, is nu niet meer blond
Dat zou ik oog graag eens willen weten.Zijn er heren die iets meer kunnen vertellen over de Swingers koppels?
Kom je een beetje aan je trekken , is het een groot gedrang. of sexen koppels voornamelijk met elkaar ?
Kortom is het zinvol daar te gaan verblijven?
Als je Jason Momoa bent, heb je grote kans om te sexen met (een) koppel(s). In alle andere gevallen is het gokken. Toen Katja daar nog was op de maandag, had je voor de € 60,- iig sex, Katja sloeg nooit iemand over. Nu is er een sexgarantie voor een prijsverhoging van pakweg 33%. Met de eventueel aanwezige koppels blijft het nog steeds een gok...Zijn er heren die iets meer kunnen vertellen over de Swingers koppels?
Kom je een beetje aan je trekken , is het een groot gedrang. of sexen koppels voornamelijk met elkaar ?
Kortom is het zinvol daar te gaan verblijven?
Dat dus, en Daisy die deze week niet beschikbaar isIs het alweer gedaan met een aantal dames in de Freya Hulst?
In het rijtje 'Dames' ontbreken plotseling (bijvoorbeeld) Melody, Odalys, Suzanne, Jasmien.
Dat nog afgezien van de "sexgarantie' 's maandags.
Vorige week vertelde ze,dat Ze hier voor in Hulst werkte met haar man.Dus het zal dezelfde dame zijnnooit zeker tot je een bezoek aan SASmassage brengt. De foto die gebruikt wordt is een foto die werd gebruikt door Katja bij Freya, lijkt me.
Die is al jaaaaren weg daar, dus dat lijkt me sterk.Komt Esmee nog terug werken hier? Iemand informatie?
Eén keer bij Daisy geweest. Had wel een strak lekker lijf en een lekkere kont, maar CIM was er niet bij. Pijpte goed in standje 69, maar toen ze voelde dat ik klaarkwam, deed haar hand de rest,......Dat dus, en Daisy die deze week niet beschikbaar is
Omschrijf Charlotte nader? Is ze een toppertje?Blijkbaar is die nieuwe dame bij Freya Charlotte van in Buddha-club.
Ik zie haar al niet meer staan op de website van Freya.Beauty en brains. Wordt graag ondergespoten.
Een van de weinige die nooit glijmiddel nodig heeft en het echt graag doet...
Stond op AfspraakjesIk zie haar al niet meer staan op de website van Freya.