als uitbater,met echt profiel en niet zoals anderen hier met fake profiel heb ik eens paar dagen heel de site hier overlopen.ik zit al 25 jaar in de branche,ken heel veel mensen,en haal dus ook zo de fake profielen eruit.het grote deels profielen zijn clubeigenaars of mensen die er tewerk zijn ( deze gaan hier andere clubs afbreken en enkel hun eigen club of party bestoefen ) het kleinere gedeelte zijn profielen van echte klanten mocht de eigenaar hier van de site ander regel toepassen dat iedereen zich kenbaar moet maken op echtheid met foto,dan zou je meer dan de helft van slechte commentaar zien verdwijnen.
de tip van mij uit voor de zelfstandigen onder fake profiel.iedereen doet zijn best om leuke party's te maken.breek elkander niet af uit jalouzi.
tip voor de klanten ga naar party's soms valt het mee,soms valt het tegen hou jullie frustraties voor jezelf,voor iedereen goed doen kan je nooit.als jullie denken het beter te kunnen organiseer zelf feestje in luxe locatie met de mooiste en geilste dames en nodig ons uit ( clubeigenaars ) we betalen met plezier 500 euro voor geslaagd luxe feestje.en om te zien hoe jullie dit kunnen waarmaken
nu mijn reactie,naar jullie commentaar,dat mijn club niet de mooiste is,dit geef ik met plezier toe.maaaaaar het is er wel hygienisch,( lakens werden ververst ) het is groot,veeeeel verschillende kamers,douche 2 meter op 1 meter,er zijn 100 lockers.enz..alles dus wat nodig is om party.
de man hier die schreef dat er schimmel is had waarschijnlijk kwakje sperma in zijn oog op dit moment.
de man die schreef dat er maar plaats is voor 30 mensen ? heeft waarschijnlijk enkel de toog gezien ? er kan 150 man binnen.
de man die de club te laag gebouwd vind ? plafond is 5 meter hoog.
te kort aan douche ? bij 100 man heeft nooit iemand langer dan 5 minuten staan aanschuiven.als jullie op 6u party teveel gevraagd is om 5 minuten aan de douche te staan,dan is er iets mis in de bovenkamer.dit terwijl je dan commentaar hebt op de jacuzzi,want daar zouden jullie wel 30 min in willen zitten.
heb ook al verschillende keren mensen uit de douche gehaald omdat ze er staan in te neuken,begrijpen wie begrijpen kan.
de dame of liever man erachter die op profiel schreef,dat ze nare dingen over mij hoorde ? ja,dat kan.maar ik heb ook al veel nare verhalen gehoord over u diensten......
..ikzelf ben zeer tevreden met mijn club,die inderdaad niet de mooiste is,maar wel alles onder controle heb.en het kan natuurlijk altijd beter en mooier,maar zoals eerder gezegd voor iedereen goed doen lukt niet,en ook zoals eerder gezegt de helft van de slechte commentaar hier komt door uitbaters of tewerkgestelden van hun onder fake profiel om op deze manier klanten naar hun eigen zaak te lokken.