Voormalig lid 11388
Wandelaar
- 31
- 09/05/22
- 31
ik lig er zeker niet wakker van,voor mij is dit eenvoudig wie niet komt moet niet terug keren,en kritiek aanvaard ik op de juiste manier. " wat is vuil " details ontbreken ? zagen over 1 douche ? er staat nooit iemand langer dan paar minuten aan te schuiven dus wat is probleem,? ik ben geen club van 2 verdiepingen hoog,ik lees hier over sommige prive huizen die gb organiseren waar alles perfect is,er zijn geen lockers,kledij in vuilzakken,ook maar 1 douche,geen prive parking.enz.. dus zeg ik gewoon hou jullie zever maar voor jezelf ik hoef de klantjes niet met dikke nek of dubbel gezicht....Mijn commentaar was een alliteratie op een vorige post. Een grapje. Maar soit, Martin, ik zit ook in de Horeca. Iedereen krijgt kritiek. Een slechte recensie is niet aangenaam en iedereen krijgt die, maar je kan daar op 2 manieren mee omgaan. Ofwel kaffer je de mensen uit en worden je klanten ex-klanten. Je beledigingen komen nooit aan. De klant heeft altijd gelijk. Is niet geïnteresseerd in jouw mening. Ofwel neem je de kritiek ernstig (en zeker als die meermaals terug komt) en je doet er wat mee.
Wat de situatie in het huidige etablissement is weet ik niet. En vandaar mijn opmerking "vreselijk". Ik ben inderdaad een keer langs geweest. Toen was het 1 douche. Voor een volle club. En nee het was er niet proper.
Mijn excuses maar ik ken heel veel volk die om die reden niet meer langs komen. Daar heb jij geen probleem mee en die hebben allemaal ongelijk.
In jouw plaats zou ik er wakker van liggen. Ik ben zondag naar mijn zaak gereden omdat er zaterdag iemand een opmerking maakte dat er onkruid in de plantenbakken stond. Ik heb die vrouw niet haar vet gegeven. Ze had gelijk.
ik ben tevreden met de zwijntjes die zich thuis horen in mijn stal en die bevredigend naar huis gaan klauterend tussen het lange onkruid en het gras ( a nee,dat laatste was bij jou aan de zaak )