Gisteren op herhaling geweest bij Erika op 14k2 (best een grote kamer).
Wat een fijn dametje is dit toch. Vriendelijk, lief, gevoelig, bedachtzaam, best slim, erg beschaafd, en een beetje verlegen.
De service was prima, ook het pijpen was goed te noemen (voor mij een belangrijk onderdeel).
Erika is in mijn ogen de knapste dame die er nu zit van die leeftijd, met haar typische Roemeense gezichtje, rond en plat. Ze gaf 26 op, en vermoed dat dat ook wel (ongeveer) klopt. Haar haar was tijdens de bed sessie leuk opgestoken, wat kennelijk vaker zo is bij haar. Net als Sarah (T7) heeft zij een typisch spleet tussen haar voortanden boven, wat soms gezien wordt als sexy.
Ik heb 1.60 tot 1.70 als lengte ingevuld, maar dat ik de kamer verliet viel het mij op hoe klein ze eigenlijk is als ze geen hoge hakken aan heeft. Moet nog zien of ze die 1.60 wel haalt. Alleen Nicole van 23k4 is nog een stuk kleiner volgens mij. Beiden zijn optilbaar, en gezien hun geweldige looks zou je er dan eigenlijk zo mee weglopen
Slechts één minpunt aan het bezoek. Dat de tijd om was ging de muziek aan op haar telefoon (als wekker). Direct daarna werd ze gebeld. Volgens haar was dat haar vriendin, maar het kan natuurlijk ook haar chauffeur zijn geweest. Vorenstaande al vaker meegemaakt, sommigen zien dat als een echte afknapper. Zo groot wil ik het ook weer niet maken, maar beter gewoon een horloge omdoen en af en toe een beetje subtiel naar de tijd kijken.
Roken heb ik op nee gezet, maar dacht - bij het voorbij lopen - toch 2 keer gezien te hebben dat ze rookte op haar kamer de laatste tijd.
Na de daad kreeg het dametje nog een lekkere massage van mij, werd zeer gewaardeerd.
Het is al eerder genoemd. Erika wil volgend jaar met het werk gaan stoppen, dus wil je nog een bijdrage doen aan haar Roemeense bankrekening dan moet je niet al te lang wachten.
In tegenstelling tot veel andere dames heeft deze dame wél concrete plannen voor ander werk in haar thuisland. Ze werkt niet als dvp voor de Gucci tassen zeg maar.
Eerder op de avond had ik Sarah (T7) al bezocht. 2x een prachtmeid dus, en dat op 1 avond
Ik ga hier wel weer terug en denk dat zij een van de dames gaat worden die ik vaker zal bezoeken de komende tijd.