Recensie Erika, Alkmaar, Achterdam. 17 k4. 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kleine Erika op 16k2

Erika op 17k4 is wat groter, 'blonde Erika', of 'Erika met de colafles'.
Ze had vroeger altijd een grote colafles in de vensterbank staan, dat ze nog op 03/05k1 werkte.

Beide Erika's zijn leuke en knappe meiden ;-) Een trio met deze twee Erika's is mogelijk volgens mij!

Laatst bewerkt:
kleine Erika op 16k2

Erika op 17k4 is wat groter, 'blonde Erika', of 'Erika met de colafles'.
Ze had vroeger altijd een grote colafles in de vensterbank staan, dat ze nog op 03/05k1 werkte.

Beiden Erika's zijn leuke en knappe meiden ;-) Een trio met deze twee Erika's is mogelijk volgens mij!
100% dat een trio met deze beide dames mogelijk is😁👌🏻

Gisteren op herhaling geweest bij Erika op 16k2. Vind haar een van de betere dames in de straat.

We hebben handjob, blowjob en neuken gedaan, en dat was erg aangenaam. Ze gaat weer op vakantie over 1,5 week, dus als je nog langs wil dit jaar moet je snel wezen:)

Deze dame ziet mij in het nieuwe jaar wel weer terug!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Erika langs geweest, ze liep door de straat met haar mooie glimlach.
bedacht me opeens het is weer een tijdje geleden dat ik een intern onderzoek bij haar heb gedaan.
Dus binnengestapt en haar verleidelijke natuurlijke borsten onderzocht, niks mis mee ze werden zelfs iets harder bij mijn gevoelige onderzoek.
Hierna haar pussy onderzocht, mijn tong als thermometer gebruikt, ze had precies de juiste temperatuur.
Ze kreunde op een mooie manier, dus haar interne gevoels knop is ok.
Daarna met mijn echte thermometer haar heerlijk genomen in twee standjes, heerlijk intern onderzoek.
Daarna omdat ze het zo goed had gedaan, haar even een massage gegeven, kon ze heerlijk van genieten.
Is toch geen verkeerde job op deze manier om een doctor te zijn.

Doctor Yan,

niet de Erika van deze topic, want op 17K4 staat inderdaad Erica...
Kamernummer van deze topic behoort al een jaar 16k2 te zijn....wordt echter niet gewijzigd...

Volgens mij bedoelt hij wel 'kleine Erika'? Die is 27 jaar.

De Erika op 17k4 is rond de 35 jaar, heeft blond haar en is een stuk groter.

Kamernummers zouden vaker aangepast moeten worden, is wel verwarrend jah.

Laatst bewerkt:
Ja volgens eigen aankondiging vandaag vertrokken en terug ergens halverwege of derde week januari.
Wordt moeilijk een enigszins gelijkwaardige vervangster te vinden.... tips welkom... maar niet hier in haar topic natuurlijk...

Terug
Bovenaan Onderaan