- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
Erika (Roe) staat er nu al weer een tijdje, van vlak voor eerste lock down, maar ik zie hier nog geen recensie. Ik kan haar zeker aanbevelen voor wie gewoon een leuk en lekker tijdje wil doorbrengen met een heel aardige meid. Ze is leuk om te zien, mooi gezichtje, zwart haar, meestal paardestaart of haar in een torentje omhoog gestoken (dat laatste meer bij het sexen om practische reden, maar soms heeft ze dat ook wel eens achter het raam; zo viel ze mij ook op. Ook goed en lekker figuur, tussen slank en normaal postuur, borsten vrij zachte B, hoge hakken staan haar goed.
Ze kijkt altijd vriendelijk, ontspannen achter het raam, werft met een lieve glimlach maar niet opdringerig. Ook eenmaal binnen is ze zo: vriendelijk, goedlachs, een lieve meid. Spreekt goed Engels. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar, de eerste keer dat ik er kwam deze zomer (inmiddels paar keer bij haar terug geweest).
Bij het vrijen is ze actief, zeker on-top (cowgirl) en graag bereid e.e.a. aan te passen aan hoe je het graag wilt hebben, -binnen de gewone handelingen-, en is zeker niet benepen of afstandelijk. Ik ga zeker vaker naar Erika terug.
Ze kijkt altijd vriendelijk, ontspannen achter het raam, werft met een lieve glimlach maar niet opdringerig. Ook eenmaal binnen is ze zo: vriendelijk, goedlachs, een lieve meid. Spreekt goed Engels. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar, de eerste keer dat ik er kwam deze zomer (inmiddels paar keer bij haar terug geweest).
Bij het vrijen is ze actief, zeker on-top (cowgirl) en graag bereid e.e.a. aan te passen aan hoe je het graag wilt hebben, -binnen de gewone handelingen-, en is zeker niet benepen of afstandelijk. Ik ga zeker vaker naar Erika terug.