Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEufemisme. Was meteen de eerste en laatste keer bij haar.Toch best een vervelende opmerking om tegen een klant te maken vind ik.
Dit was zeker 30 jaar geleden, een Nederlandse dame in de Dollebegijnensteeg, Amsterdam.Weten we wie het was? dan kunnen we haar meteen mijden.
Ik herinner mij daar een dame Lisa Berlin ( website:windowgirl) met enorme borsten. Maakte ook video's op internet. Maar ik dwaal af van t onderwerp.Dit was zeker 30 jaar geleden, een Nederlandse dame in de Dollebegijnensteeg, Amsterdam.
Lijkt me sterk dat ze nog actief zou zijn
Stuur ze gewoon naar de geitenboerderij!Die jongens ken ik ook, en we weten allemaal wat voor jongens, en hoewel ik zelden in een raambuurt kom, erger ik me er ook aan, als ik er ben.
Nog even een late reactie op het wasbakpissen, ik had het nog niet eerder gelezen. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan. Ik rook er verder niets meer van Wel een paar keer meegemaakt dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Nou daar ga ik echt van over mijn nek, plas dan maar in het wasbakje.Serieus?! Je wandelt binnen en linea recta naar de wasbak waar je in gaat staan pissen. Haha....dat kan ook niet iedereen flikken.
Ik vind dat wel geil om te zien, eerlijk gezegd.Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan.
Het kan nog erger er zijn ook dames die in de mond van hun klant plassenNog even een late reactie op het wasbakpissen, ik had het nog niet eerder gelezen. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan. Ik rook er verder niets meer van Wel een paar keer meegemaakt dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Nou daar ga ik echt van over mijn nek, plas dan maar in het wasbakje.
Als je tijdens het neuken veel zouten hebt verloren kan dat helpenHet kan nog erger er zijn ook dames die in de mond plassen van hun klant
Je zal maar hoge nood krijgen tijdens het beffen. Scheelt je een sprint naar de wasbak.Het kan nog erger er zijn ook dames die in de mond van hun klant plassen
Ik wil dat nog steeds eens ervaren, maar ik heb het toch nog nooit gevraagd aan een dvp. Andersom zou ik ook wel willen doen, als de 'gever'. Maar kom, we dwalen af.@Deug-genietje Eerlijk gezegd vond ik het ook wel geil om te zien haha. Ze hoeft niet over me heen te plassen, ook daar zijn wel liefhebbers voor. Regelmatig gelezen hier op girlsreview. Ieder zijn voorkeur, ik ben misschien niet kinky genoeg daarvoor
Hoort echt bij je seksuele opvoeding…..Ik wil dat nog steeds eens ervaren, maar ik heb het toch nog nooit gevraagd aan een dvp. Andersom zou ik ook wel willen doen, als de 'gever'. Maar kom, we dwalen af.
Nou ik kan je wel een dvp aanraden die dat zeker geen probleem vindt om over je heen te plassen. Zoek maar even bij recensies Amsterdam, dan vind je een Maria, Oudekerksplein en die doet dat wel. Dat las ik in een recensie over haar. Is wel een tijd geleden geschreven maar moet nog te vinden zijn denk ik.Ik wil dat nog steeds eens ervaren, maar ik heb het toch nog nooit gevraagd aan een dvp. Andersom zou ik ook wel willen doen, als de 'gever'. Maar kom, we dwalen af.