Tja DVP's die je laten zitten terwijl je met haar afgesproken had. Al een enkele keer meegemaakt. Bij de één niks van gehoord waarom of sorry, bij een ander lag het aan het huis die een dubbele afspraak had gemaakt, terwijl het huis me zei dat de dame zelf met iemand op de kamer was gegaan omdat eerdere afspraken niet op kwamen dagen.
Maar inderdaad ook privéhuizen die foto's van dames op de website hebben staan die er nooit zijn. Staat er op de website bij dat je kan bellen om te vragen wie aanwezig is, maar aan de telefoon heb ik altijd de indruk dat ze niet op dat soort telefoontjes zitten te wachten en verwacht wordt dat ik maar langs moet komen want kennelijk zijn er dames genoeg en zit er altijd wel wat voor me bij? Nou, niet dus.
En wat denken we van de prijzen? Alles wordt duurder uiteraard, corona heeft er ook aardig ingehakt voor ze natuurlijk, maar sommigen maken er wel een erg potje van. Privéhuizen waar de vanaf-prijs ooit €40 was durven gewoon €85 te vragen, en het aanbod was er alleen maar slechter op geworden.
Vluggertje voor €100?? Dacht het niet.
Voor €80 heb ik een half uur met een high class dame!
Maar ja, kennelijk wordt het toch betaald.
Er zijn dames die ondanks de tijd hun best doen je tevreden naar huis te laten gaan (helaas zijn velen die ik regelmatig bezocht verdwenen, gestopt o.i.d.), maar heb ook vaak meegemaakt dat je na 5 of 10 minuten al aangespoord werd op te schieten of bij te betalen. Ik gebruik mijn telefoon om klok te kijken, die heb ik niet in m'n hand tijdens de sex, maar als je dan buiten komt en ziet dat je parkeertijd nog korter is dan de tijd waarvoor je betaald had....
Mij lijkt het aantal locaties af te nemen, en is ergens eenmaal iets gesloten, wordt er geen vergunning meer voor afgegeven.
De vraag lijkt mij niet minder te zijn geworden? Want dat strookt dan weer niet met het duurder worden.