Recensie Enissa, Bocholt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bjorn562

Newbie
2
18/09/24
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/enissa100-top-servicenow-i-you-city.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na wel regelmatig gedate te hebben aangezien ikzelf nog begin 20 ben schrijf ik nu mijn eerste review. omdat ik vind dat deze dame het toch wel verdiend.
ze ontving op de bekende plaats in bocholt(lozen) aan het kanaal. ze deed de deur open en was al meteen aangenaam verrast door haar uiterlijk. haar foto's komen volledig overeen. persoonlijk vind ik haar in het echt nog mooier, daarna haar gevolgd naar de kamer waar ze direct na wel eventjes flink te betalen alles uitdeed en begon met (tong)zoenen. toen samen even snel afgespoeld. en toen kon de date goed beginnen. ze praat heel veel over haarzelf, maar je kan er wel een goed gesprek nog uithalen, daar staat ze zeker wel voor open. ze vraagt ook gelijk wat je graag doet/wilt. heb haar toen heerlijk gebeft waar ze zelf ook van kon genieten, toen even 69 gedaan, daarna heeft ze me gewoon gepijpt, wel lekker nat en diep. toen condoom aangedaan en gelijk begonnen, aangezien ik maar een date had van 30 minuten kan alles natuurlijk niet zo lang duren, ze heeft echt lekker grote borsten die je kan zien schudden, heb het daarom ook niet heel lang volgehouden. toen vroeg ze of ze mij nog mocht masseren aangezien we nog een +-5 minuten hadden en dat het niet uitmaakt als ik langer zou blijven. ben uiteindelijk +-45minuten binnen geweest voor 100 euro. zeker een aanrader, als je haar foto's lekker vind zal het je zeker aanstaan ;)

kort samengevat : geweldige date met een spaanse/roemeense dame van 28 met een prachtig lichaam
 
Terug
Bovenaan Onderaan