Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met erectieproblemen op jonge leeftijd? Ik ben 34 en gebruik al ongeveer 4 jaar erectiepillen. Eerder nooit problemen gehad. Kon zowel zonder pil als met pil stijf raken. Ik heb nu zelfs geen ochtenderectie meer. In mijn 20e jaren kon ik snachts amper slapen vanwege mijn erectie en nu plots niks meer. De seks kost me nu ook veel moeite omdat ik hem niet altijd stijf kan houden. Ik rook niet en drink ongeveer 1x per week sterke drank. Ben naar de uroloog geweest en die zegt dat het tussen m'n oren zit. Ik heb geen overgewicht. Ben 181 en weeg 85 kilo. Maar sporten doe ik al jaren niet. Ben qua conditie wel erg achteruit gegaan sinds de covid.
 
Jonge, jonge, wat een gezeik!
Of ik de spiegel hoog moet houden?
Of de halfwaardetijd hier cruciaal is?
Abonnement natuur- of scheikundeclubje?
Het lijkt wel of iedere wandelaar met 10 strips pillen op pad gaat!
Ik ken ze nauwelijks.
hahaha, rustaaagghhh
Geen idee of het voor jou zou werken maar als ikzelf na 36u terug een vidalista 20 of 40 neem blijf het werken. Dus ik zou er vrijdagochtend eentje nemen. Al dan niet in combinatie met ern sildanefil (cenforce 100 of zo) die ik dan tegen de avond zou innemen.

Dat vidalista verlaat werkt kan aan verl dingen liggen. Bijvoorbeeld hoeveel je gegeten had. Bedenk ook dat het pas echt werkt bij sexuele prikkeling.

Die nachtelijke en ochtendlijke erecties heb ik ook, maar eigenlijk bij al deze producten. Leuk. 😁
ja goeie, morgenochtend neem ik er idd nog 1. thanks voor de tip.
en dat het pas werkt bij sexuele prikkeling weet ik idd.
 
Ik heb totaal geen ervaring met erectiepillen....maar welke pil kan ik nou het beste nemen voordat ik iemand bezoek om eens lekker een uurtje tot 2 flink te knallen.....met meerdere orgasmes...
Daar is helemaal niets zinnigs over te zeggen. Ligt eraan welk stofje bij jou werkt. En meerdere orgasmes kunnen krijgen heeft niets met erectiepillen te maken. Daarvoor moet je gewoon voldoende opgewonden zijn.

Een erectiepil is geen wondermiddel, je moet nog steeds opgewonden worden om het te laten werken. Ik adviseer je dit topic eens grondig door te lezen en sowieso jezelf wat meer te verdiepen in de werking van erectiepillen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan