Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen week later geweest bij Rose. Dat was vooral niet spannend in mijn beleving. Op een zakelijk manier braaf klaargewreven door madame... Prima gewone massage gehad. Geen geile toestand of klik. Functioneel.Iemand ervaring met rose of champagne in dit salon
Komt Jenny van een ander salon? Heb bij Emy nog niet van haar gehoord en kwa uiterlijk een mooie verschijning?Gisteren een afspraak gehad met Emy.
Het was voor mij de 2de keer in deze salon en de eerste keer met Emy.
Ze heeft nu een kort pittig kapsel en vroeg mij wat ik daarvan vond, lang haar heeft mijn voorkeur maar als ik op mijn buik lig zie ik dit toch niet.
Vanaf het moment dat ik binnen stapte merkte ik al dat dit een geil ding is, ze greep meteen naar mijn zak en ik kreeg een tongzoen bij binnenkomst.
De massage was uitstekend met voldoende teasen, bovendien zat er een mooie opbouw in.
Bij mij kwam ook het tril apparaat eraan te pas, hiermee stimuleert ze je balzak, penis en in mijn geval gebruikte ze hem ook anaal.
Tussendoor ook heerlijk met haar borsten gespeeld en aan haar tepels gelikt.
Tijdens de date moest Emy heel even een telefoon aannemen, toen kwam Jenny ook nog even binnenlopen om zichzelf voor te stellen.
Ze heeft ook even met mijn kleine vriend gespeeld en werd vervolgens weer afgewisseld door Emy.
Ze heeft mij overigens niet gepijpt en dit ook niet aangeboden maar ik heb het niet gemist moet ik zeggen, wellicht de volgende keer want die gaat er zeker komen.
Die zijn naturelKan iemand vertellen of Emy haar borsten naturel zijn?
Geen idee of ze van een andere salon komt. Volgens mij wat ouder maar zeker een prima figuur.Komt Jenny van een ander salon? Heb bij Emy nog niet van haar gehoord en kwa uiterlijk een mooie verschijning?
Ik denk eerder een ladyboy dan een echte dameGeen idee of ze van een andere salon komt. Volgens mij wat ouder maar zeker een prima figuur.
Hoezo denk je dat?Ik denk eerder een ladyboy dan een echte dame
Wie? Emy of Jenny?Omdat ik het gewoon gevraagd heb en de vraag werd totaal ontweken. Dan gaan er alarm bellen af.
Ik denk dat dit over Jenny gaat.Wie? Emy of Jenny?
Dat vermoeden had ik ook.Ik denk dat dit over Jenny gaat.
Ben ik ook wel benieuwd naar.Is SKY nieuw ?
Iemand ervaring mee ?
Heeft iemand ervaring met Mina die nu op de website staat ?
Of is dit een oude bekende van een andere salon
Ok , toch die Mina , dank jeMina is een oude bekende
Recensie - Mina, Bansuksom, Brecht
Gisteren op basis van een commentaar hier ergens op t forum, over een andere dame bij Bansuksom, afspraak gemaakt met Mina. Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval. Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen...www.girlsreview.nl
Goede ontvangst bij sky, zeker het intiem gedeelteIs SKY nieuw ?
Iemand ervaring mee ?
nou 1x bij sky geweest vondt het een dikke tegenvaller ,voor 30min betaald en stond binnen 20 min terug buiten,had zelf de extra''s pijpen was met cd neuken niets special,is ook wat mollig en heeft hang tietenGoede ontvangst bij sky, zeker het intiem gedeelte
Ook wel een onvriendelijke vraag als het een 100% echte vrouw is.Omdat ik het gewoon gevraagd heb en de vraag werd totaal ontweken. Dan gaan er alarm bellen af.
vorige week bij mina geweest ,nou niks mis mee,is al wat ouder okay,maar ziet er nog goed uit en goede serviceLaatste 3x viel zwaar tegen.. Er is daar nu een oudere vrouw die beweert dat ze Emy is, wat niet zo is. Emy herken ik uit duizenden. Deze tent is niet meer wat het was. De nieuwe dames zijn vanaf het begin alleen bezig met pushen van "extra services" waardoor ontspanning er niet in zit. Gedurende hele massage blijven ze zeuren. Champagne en de echte Emy zijn er niet meer
Ik zie geen nina op de sitevorige week bij mina geweest ,nou niks mis mee,is al wat ouder okay,maar ziet er nog goed uit en goede service