- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/thai-emy-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Via redlights was ik op de advertentie van Emy terecht gekomen. Van de betreffende dame heb ik geen recensies gevonden en dat is een beetje tegen mijn gewoonte in. Normaal pluis ik alle sites na en behoeden mijn wandelbroeders mij voor vervelende ervaringen. Dus op de gok contact gelegd om te informeren of Emy tijd voor me had. Het was op het laatste moment omdat ik niet altijd ver van te voren kan plannen helaas. Ik had geluk want nog geen 3 kwartier later kon ik al terecht. De afspraak is tot stand gekomen via een prettig whatsapp contact waarin Emy duidelijk de mogelijkheden beschreef en mij voorzag van het juiste adres. Ter plekke was ik blij verrast door haar verschijning. Emy is klein van stuk, wat steviger van bouw en heeft een leuk snoetje. Helemaal mijn ding dus. Ze kiest voor veiligheid met name voor haar klanten en dit houdt in dat er nu met een mondkapje gemasseerd wordt. Voor mij geen probleem want ze maakte dit ruimschoots goed in de totale opbouw van de massage. Achterkantje met veel teasen, lieve woordjes (niet overdreven) en zeer uitgebreid body tot body. Dan de magische woorden "turn around please" en dan gaat ze los op de voorkant. Ze geeft dan een heerlijke penismassage en voor de liefhebbers kan daar het prostaatje ook bij gestimuleerd worden. Zelf heb ik hier niet voor gekozen. Na weer op aarde geland te zijn hebben we nog gezellig gekletst (Engels) en was het tijd om te vertrekken. Zeker voor herhaling vatbaar !
Praktisch: In het uur opgenomen zijn 2 maal mogelijkheid om te douchen. Parkeren zeer gemakkelijk aan de Bredabaan waarna je discreet richting het adres kunt lopen.
Praktisch: In het uur opgenomen zijn 2 maal mogelijkheid om te douchen. Parkeren zeer gemakkelijk aan de Bredabaan waarna je discreet richting het adres kunt lopen.