Idd lievadibas, ik denk dat we het over dezelfde dame hebben. . Te mijden dus. Al zullen er natuurlijk wel hun geld aan kwijt geraken,jammer genoeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou er ook geen klere eind voor omrijden.Het gaat hier toch over Waasmunster en niet over Gent .
Trouwens in dat privéhuis in Waasmunster is niet veel goeds te vinden maar ieder zijn mening natuurlijk. En ja die welkom met de heer moet je er bij nemen .
Maar mij zien ze daar niet meer na 1 bezoek heb ik een slechte ervaring.
En... best altijd eerst even op de website checken wie er aanwezig is.Die blijven maximum 3 weken meeste
Milla is top super lekkere seks mee gehad zeer vriendelijk ookIemand Milla al bezocht? In Waasmuster of ergens anders?
Ja, is zeker een van de betere daar.Iemand Milla al bezocht? In Waasmuster of ergens anders?
Doet ze tongzoenen?Is echt een lieve, pijpt lekker nat. Bovenop genoot ze nogal. Niet meer aan doggy toegekomen
Verder lekker kontje? Spreekt ze ook Engels?Doet ze tongzoenen?
Ideaal dan, lijkt mijn ding! Ze beslissen inderdaad wie mag terugkomen, bij slechte recensies laten ze die dames niet meer terugkomen..Is geboren in Senegal (23j) maar woont nu in Madrid. Is slanke lieve dame echte borsten die ondanks haar leeftijd spijtig al hangen. Pijpt lekker heeft mooi kontje tongzoenen niet voluit maar lekker. Verzorgd maar toch vrij nieuw in het vak denk ik want ze vroeg constant alles oké was. Vertrekt de 15 de wanneer ze terug kwam wist ze niet. Gesprek met de man aan de deur meer uitleg. Die zei dat als ze goed was en er tevreden over waren ze terug kwam. blijkbaar beslissen ze daar wie komt en niet. Zou ze in de toekomst zeker nog bezoeken als ze er is.
zou emmy of emy nog trug komen , is gewoon top
Mocht je beffen ook geen haast?Is geboren in Senegal (23j) maar woont nu in Madrid. Is slanke lieve dame echte borsten die ondanks haar leeftijd spijtig al hangen. Pijpt lekker heeft mooi kontje tongzoenen niet voluit maar lekker. Verzorgd maar toch vrij nieuw in het vak denk ik want ze vroeg constant alles oké was. Vertrekt de 15 de wanneer ze terug kwam wist ze niet. Gesprek met de man aan de deur meer uitleg. Die zei dat als ze goed was en er tevreden over waren ze terug kwam. blijkbaar beslissen ze daar wie komt en niet. Zou ze in de toekomst zeker nog bezoeken als ze er is.
Hoe was Lina? Ziet er wel een heet ding uit op de foto's.Ze zijn goed bezig in Waasmunster. Meerdere goede dames gehad de laatste weken: Chanel, Lina, Tiffany,... Met Chanel eindelijk eens geen Latina, goed voor de afwisseling en wat een toppertje! Die moeten ze laten terugkeren. Hopelijk gaan ze wat vaker wat meer variatie in kleur implementeren.
Ook de trio actie is top, hopelijk brengen ze dit na mijn vakantie ook terug!
Topper!Ik lees hier precies niets over Milla. Al iemand ervaring mee want lijkt me op foto toch ook dik ok
Zeker vroeg zelf of ik 69 wou genoot er zeker van en bleef maar duren meestal stoppen ze nogal snel. topMocht je beffen ook geen haast?
Kan ik bevestigen. Enthousiaste sessie van 1u. Hopelijk is ze snel terug daar.Topper!