Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vandaag met valentina geweest. Wist mij te zeggen dat haar dochtertje was opgenomen in ziekenhuis... daarom.de zoon bevestigde dat. De patroon heeft haar snachts zelf rap naar Charleroi gebracht...
 
Ben vandaag met valentina geweest. Wist mij te zeggen dat haar dochtertje was opgenomen in ziekenhuis... daarom.de zoon bevestigde dat. De patroon heeft haar snachts zelf rap naar Charleroi gebracht...
Zo zie je maar hoe snel we hier soms een dame bekijken met de verkeerde bril 🙈
Mooie enthousiaste foto's van Valentina en veronica!
Zijn ze op de matras nog altijd even enthousiast?
Klinkt alsof jij meer weet.
Je zegt: nog altijd, laat ons dan maar weten wat je vroegere ervaringen waren
 
heb Lorena gisteren gezien bij het voorstellen. is nieuw, mooi kontje maar kwam eigenlijk voor Layla, haar ogen hebben me verleid en geen spijt van. had maar half uurtje en genoot zo van haar pijpbeurt dat ik niet verder ben gegaan. Toen ik aangaf dat ik bijna ging komen keek ze me met haar zwoele ogen aan en zoog gulzig verder. Heb haar 30 extra gegeven, is gangbare extra voor cim hier.
 
Ik geloof je. Maar het is het eerste dat ik er van hoor. Dus : thanks for the info.
Ik vermoed : op de kamer aan de dame te betalen en niet beneden aan de portier.
 
Standaard 2 keer, half uur 1 keer is de regel daar, hoewel dat ik er al heb gehad die me in een half uurtje 2 keer hebben bediend. dat hangt er dan inderdaad van af welk meisje en of het me nog lukt in 30 minuten;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan