Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb dit zonet bij Emma's Angels gepost, beetje uit luiheid, maar just is just; dit hoort in Temse... Dus Beetje copy/paste en voila:

Deze namiddag in Temse geweest bij nieuwe Lucia. had maar tijd voor half uurtje ( moet ook nog wat gewerkt worden ). mijne God, na een enthousiaste pijpbeurt voelde ik het al aankomen en vermits ik maar weinig tijd had liet ik ze haar gang gaan... toink... Ik dacht, niet slecht en wou me al stillekes klaarmaken maar daar dacht zij anders over... Amor!! tenemos 20 minutos mas... ze moest en zou me nog eens laten klaarkomen. Ik dacht och ja, een lekker massageke om af te sluiten Met mijn 50+ssen dacht ik nog t'is goed schatje, maar ze heeft me dan nog onderhanden genomen en wou dat ik het doggy afmaakte , tegen deze lekker kont kon ik niet nee zeggen en terwijl ze me aanmoedigde en me aankeek in de spiegel kwam ik weer lekker klaar. Nog ni dikwijls meegemaakt daar dat ze bij een half uurtje nog eens alles uit de kast halen.... Ik schat ze een stuk in de 40 maar alles nog lekker strak in het vel en ze weet van aanpakken ... Dit zijn van die dagen dat ik heimwee heb naar mijn jongere jaren ... maar ik klaag niet... morgen toch wel een rustdagje inlassen

Terug
Bovenaan Onderaan