Voormalig lid 3828
Stamgast
Iemand ervaring met Andrea?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kijk er misschien over maar kan niets vinden. Ook geen aparte topic recensie gevonden. Welke pagina staat het dan juist?Ik denk dat er al een recensie over Andrea bestaat, 3 a 4 pagina's terug.
Merci, precies geen toppertje dan.
Dat gaat over een andere Andrea volgens mij.
Dus nog geen recensies, iemand al bijgeweest? Is ze de moeite?Dat gaat over een andere Andrea volgens mij.
In hoeverre ik op de foto's mag verder gaan, lijkt ze wel een lekker kontje te hebben. Pamela trouwens ook.Ik dacht dat ik hier al had gelezen dat ze een mooi kontje had
Lucia en Tamara zijn terug. Lucia is een toppertje... Tamara weet ik ni goed meer ( lang geleden) maar meen daar toch ook goede recensies van gezien te hebben int verleden...Patricia heb ik al eens bezocht, maar wie is er momenteel de moeite waard in Waasmunster?
Nog geen ervaring mee maar ze ziet er best heet uit en heb goede recencies gelezen maar smaken. VerschillenTamara is zij de moeite?
Ja, lijkt me ook een hete. Vorige week nogmaals Patricia bezocht was weer dik in orde ook. Lucia ben ik ook al paar keer bijgeweest. Pamela wil ik ook nog is ontdekken en Tamara intrigeert mij ook.Nog geen ervaring mee maar ze ziet er best heet uit en heb goede recencies gelezen maar smaken. Verschillen
Vandaag alvast gestart met Lucia. Was alweer fantastisch!Dan heb je nog een drukka agenda voor je! Haha!
Ja! Zoals die kan pijpen! Man!Vandaag alvast gestart met Lucia. Was alweer fantastisch!
Pijpte me en ook doggy gedaan. Plus tzJa! Zoals die kan pijpen! Man!
Ooit een uur mee afgesproken... en niet verder gekomen dan die fenomenale pijpbeurt!
Lees m'n recensie:Pijpte me en ook doggy gedaan. Plus tz
Ja vroeger al gelezen, mijn eerdere recensie staat daar ook nog ergens 5 *****Lees m'n recensie:
Recensie - Lucia, Emmanuela's angels, Waasmunster
Vandaag , omdat ik er passeerde, gestopt in Waasmunster op goed geluk. Nog nooit een dvp geboekt voor 30min maar had veel zin en weinig tijd dus wat moet ne mens dan doen 😂 Er werden twee meisjes voorgesteld en ik koos zonder twijfelen Lucia, een zwarte schoonheid met een prachtig lichaam. Eerst...www.girlsreview.nl
Ja zeker dat! Wat een dame!Is Lucia nog zo mooi als op de foto's???
Ik ga er graag. Recent bij Tamara, Lucia en Patricia nog geweest. Leuke dames. Niet het niveau van Victoria dat wel, maar dat is Champions League niveau. De andere is eerder Europa of Conference league. Dus toch nog goed niveau, altijd tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd bij deze 3 dames.Ben er nog nooit geweest, zal ook eens een kans moeten wagen ;-) Wel al een paar ex Angels ontmoet in de relaxdreams. Victoria en Sisi waren voor mij toppers. Zijn er vergelijkbare dames bij de Angels te vinden ?
Lucia moet je dan eens proberen, zeker de moeite waard!Ben er nog nooit geweest, zal ook eens een kans moeten wagen ;-) Wel al een paar ex Angels ontmoet in de relaxdreams. Victoria en Sisi waren voor mij toppers. Zijn er vergelijkbare dames bij de Angels te vinden ?
Bedankt voor de goede feedback. Altijd goed om te checken want soms kan één slechte ervaring ervoor zorgen dat je nooit meer terug gaat ook al zijn er toppers aanwezig. Moet volgende week in de buurt van Sint Niklaas zijn zeker eens proberen daarIk ga er graag. Recent bij Tamara, Lucia en Patricia nog geweest. Leuke dames. Niet het niveau van Victoria dat wel, maar dat is Champions League niveau. De andere is eerder Europa of Conference league. Dus toch nog goed niveau, altijd tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd bij deze 3 dames.
Bedankt. Volgende week volg ik je goede raad op. Is het er druk of kan je makkelijk van een uur tevoren een afspraak makenLucia moet je dan eens proberen, zeker de moeite waard!
Persoonlijk vind ik wel dat 1 op 2 dames bij Emmanuela's Angels tegenvallen!
Tot nog toe kon ik anderhalf uur op voorhand een afspraak maken.Bedankt voor de goede feedback.
Bedankt. Volgende week volg ik je goede raad op. Is het er druk of kan je makkelijk van een uur tevoren een afspraak maken