Recensie Sonia, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
248
16/01/22
265
40
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3444595-sonia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hoge nood deze week en ik dacht ik probeer het maar. Foto's op kinky zijn denk ik veranderd tov toen de whem topic was aangemaakt. Het is denk ik wel dame vd foto maar misschien van 10 jaar geleden.

Ik had gewoon hoge nood anders zou ik weglopen, want ze is redelijk oud, ik schat rond 40. Opzich is ze niet lelijk, groene ogen blonde haar, 20 jaar geleden was ze denk ik wel the bomb. Ze is ook niet dik alleen wat groot en een klein beetje onverzorgd. Hygiene is opzich niet slecht, ik kon douchen voor en na.

Ik vind overigens wel dat ze haar best deed. Begon met beetje teasen, ze ging mn tepels en lichaam likken, daarna pzc wat best aardig was incl ballen. Daarna intiem wat best oke was. Ze is nog wel strak genoeg. Ik kon alleen niet klaarkomen dus na 20 min stoten gingen we toch over naar handjob + ballen likken. Opzich was het wel lekker klaarkomen.

Herhalingsgevaar: voor het prijs vind ik het niet waard, was het 60-80 eur was geweest voor halfu prima. Maar 100 verwacht ik wel een jongere exemplaar.

Terug
Bovenaan Onderaan