Stuur me svp even de link BasJa vanaf daar heb ik met haar afgesproken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStuur me svp even de link BasJa vanaf daar heb ik met haar afgesproken
https://www.kinky.nl/advertenties/4950807-emma alstuStuur me svp even de link Bas
Nou Jackfun vanaf 3 april bezig om contact met haar te krijgen , geef het maar op dan is ze zeker fake.Danku
Excuses, ze is weer terug! ;-)Ze heeft haar advertenties op Sexjobs en Kinky verwijderd.
Ja vanaf daar heb ik met wat zijn de prijzen?
Hoeveel heb je betaalt?Ja vanaf daar heb ik met haar afgesproken
Heb haar bezocht binnenkort weer. Waren er maar meer als EmmaEn?
Zijn er al wandelaars geweest...
Ja bij ons wel en Jackfun jij probeert het al maanden en krijgt geen reactie dus heeft ze jou geblokt , zoek een ander er zijn der duizenden.Ze reageert helaas niet meer op berichten. Bij jullie wel?
Precies.Degene die allemaal 'goede reviews' schrijven zijn allemaal van haarzelf.
Ik heb haar netjes geappt en gevraagd of ze tijd heeft en zelfs dan reageert ze niet. Een vriend van mij heeft het ook geprobeerd en kreeg ook daar geen gehoor.
Ik hoor het wel als iemand 'echt' is geweest
Dat bericht heb ik een tijd geleden ook gehad, maar daarna niets meer.Tijdje geleden haar ook geappt. Toen kreeg ik dezelfde dag antwoord:
ik ontvang thuis,
- vluggertje 15 min is €80
- half uur €100
- uur €180.
Ik doe alles veilig (dus met condoom).
Ik heb nog een paar regels:
- nee is nee
- graag contant betalen bij binnenkomst (dus niet achter af).
- geen anaal of extremen. Niet zoenen/tongen.
Ik heb huisdieren (ivm allergie). Je kan natuurlijk altijd wassen etc in mijn douche.
Ik ben er niet geweest. Ze gaf niet aan op welke dag/ tijd ze toen kon.
Hoe weet je dat?Ze ontvangt slechts een aantal mannen per keer dat ze werkt. In haar whatsapp staat of ze beschikbaar is of niet.
Dan zal die boy29 wel bij haar geweest zijn en erover gesproken hebben, en jackfun ze heeft jou geblokt en wil niks met jou te maken hebben van waar elke keer die vraagjes!.Hoe weet je dat?
Ik ben inderdaad bij haar geweest, dus ik snap niet helemaal dat mensen mij aanzien voor haar. En ja ik ben positief over haar omdat de date goed was. Terwijl ik hier ook een review heb gepost over een date die mij totaal niet is bevallen.Dan zal die boy29 wel bij haar geweest zijn en erover gesproken hebben, en jackfun ze heeft jou geblokt en wil niks met jou te maken hebben van waar elke keer die vraagjes!.
Mag ik dat niet helemaal zelf weten Willem? Ik ben niet echt gediend van je reacties. Je weet ook helemaal niet wat en hoe mijn contacten met dvp's is.Dan zal die boy29 wel bij haar geweest zijn en erover gesproken hebben, en jackfun ze heeft jou geblokt en wil niks met jou te maken hebben van waar elke keer die vraagjes!.