weekje Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lentetje

Wandelaar
37
04/12/22
36
1
op mijn terugreis van Maleisië even gestopt in Bangkok, een leuke meid via Thaifriendly opgepikt en enkele dagen samen doorgebracht; eindelijk wat leuke dingetjes samen gedaan, en echt heerlijke seks, kon er niet genoeg van krijgen. Alles erop en eraan, wat een lekker lichaam. nadeel is dat ik alleen haar heb geneukt, voordeel is dat ik wel 11 keer geneukt heb op 5 dagen tijd en niets heb moeten betalen. Jammer dat ik er zo ver voor moet reizen, was echt een droom die uitkomt. Nu dus sparen om terug te gaan, mijn tinder ontplofte, had nog zoveel anderen kunnen neuken, en betalen hoeft dus echt niet. Maar je moet er wel beetje verzorgd uitzien en Thaise meiden houden ervan als je 's avonds en!! 's morgens doucht en lekker ruikt, beste seksgarantie

ik heb toch 3 dagen lang elke dag eentje gratis geneukt, ok, eten en drinken in totaal nog geen 70 euro kwijt op drie dagen, en 8x zalige seks gehad; Bij mijn aankomen in Bangkok, eentje van tinder getrakteerd op een restaurantje en ook gratis geneukt, stond echt geil;;; dus voorlopig alleen leuke dates en geen geld gevraagd;;;

Terug
Bovenaan Onderaan